6
6EQUJ5
Wanneer ik avonds laat nog wel eens tv kijk heb ik geregeld het probleem dat altijd weer sommige zenders op zwart gaan. Het begint met en paar blokjes en even daarna gaat het scherm op zwart. Het gekke is dat bij bv de zenders Ned 1-3 3 en daarboven het probleem niet optreedt. Het probleem gebied doet zich meestal voor rond de zenders ARTE en de Duitse zenders. Welke decoder ik heb weet ik niet , het is een vrijwel nieuwe tv met een ingebouwde digitale decoder, ik weet niet eens waar dat ding zit. Hoe kan het zijn dat een aantal kanalen selectief uitvalt?