• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Waarom Liegt UPC tegen mij?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter thamarty
  • Startdatum Startdatum
T

thamarty

Sorry maar ik moet echt even mijn frustratie aangaande het Horizon kwijt. Ik was net als vele hier op het forum 1 van de vele die koos voor Horizon. Na een elle lange levertijd en een afspraak die werd afgebeld kon ik eindelijk 3 weken later de horizon box in ontvangst nemen en aansluiten.

Vanaf dat moment leek de eerste weken alles redelijk goed te gaan, tot ik met de ellende te maken kreeg:
-Vastlopende box
- Opnames half opnemen
- Trillend beeld
- Opnames die ingepland waren werder spontaan weg gegooid.
- Groeps opnames openen - mediabox vast
- Trage menu's
- Verlies contact met router waardoor apps op ipad niet werken
- Vastlopende APPS op de box.
En ga zo maar even door. Vooral mij vrouw gebruikt de box en kijkt tv, maar ik hoorde haar vaak klagen, en zei we wachten wel tot upc met updates komt, zo gezegd zo gedaan. Maar eind januari was de maat vol! Ik ben via coax.nl een klacht gaan indienen en zou binnen drie dagen worden terug gebeld door UPC maar dat gebeurde niet, en uiteindelijk na opnieuw coax te mailen kwam er snel contact met UPC. Een hele aardige meneer die mij beloofde alles op te lossen me regelmatig terug te bellen hoe het gaat en een monteur te sturen. De monteur is geweest box is vervangen alles leek goed! Meneer van UPC belde nog 2 keer en inderdaad alles was goed. Antwoord van deze man was oke dan ga ik u een email adres geven en dan kunt u bij problemen contact opnemen via dat email adres en dan kom ik DIRECT in actie voor u!

Nou 2 weken daarna begon het hele rijtje zoals boven beschreven weer opnieuw dus ik een mailtje opgesteld en gemaild naar dat adres en wat schetst mijn verbazing ik kreeg de mail terug! UPC heeft het adres OPGEHEVEN??? Wederom via coax een klacht in gedient en nu wacht ik alweer meer dan 4 dagen op een reactie! Ik ben er zo klaar mee vooral dat gelieg van een email adres en snel contact opnemen dat is gewoon echt slecht van UPC! Daarom heb ik ook Jordy gemaild maar die reageert meestal ook veel later dan je wil (wat ik wel snap ze hebben het ook druk). Maar goed wat betreft het mail adres:

Zo ga je niet met je klanten om!

Nouja dat was het wel ik overweeg dus inmiddels ook om de hele zooi de deur uit te gooien.
 
Wat vervelend,maar wat ik weet uit het verleden,nog op me vorig adres ,is dat Jordy ondanks dat hij wat laat reageerd(nieuwe klacht terwijl ie druk bezig is met andere is ook niet makkelijk)reageerd deze toch echt snel als hij eenmaal met je bezig is,is zeer kundig vriendelijk en probeerd het op te lossen,kan meer voor elkaar krijgen als mensen die je aan de helpdesk krijgt!!

Zou even geduld hebben tot jordy reageerd,en kijken wat hij voor je kan doen.
 
Helemaal mee eens hoor, hem valt niets te verwijten hij heeft mij altijd keurig en adequaat geholpen in het verleden. Hij doet het echt goed. We wachten rustig af!
 
Ik ben al meer dan 10 jaar een goede klant van UPC maar voor mij was gister ook de maat vol, heb gevraagd vanaf wanneer ik kan opzeggen, dat is door het jaar contract van Horizon pas 27-9 maar heb alsnog direct alles opgezegd, en KPN gebeld.

Ik betaal liever nog een half jaar dubbele lasten dan dat ik nog 1 minuut langer naar de Box van UPC ga kijken.
 
Kan me voorstellen hoor, het werkt gewoon niet zoals moet.
Ik heb zojuist UPC gesproken, een vast contact persoon en die melde binnenkort een update komt voor horizon die ALLES moet oplossen... !!ehh twijfels?!? :)
 
Binnenkort? Volgens UPC vertegenwoordigers komt de volgende update pas in de zomer. Ik weet niet wat deze medewerker dan als binnenkort omschrijft.

We hebben al heel veel verschillende dingen gehoord van 1e lijns medewerkers of monteurs, zou er niet te veel waarde aan hechten.
 
Miern zei:
Volgens UPC vertegenwoordigers komt de volgende update pas in de zomer. Ik weet niet wat deze medewerker dan als binnenkort omschrijft.

Ik heb ook een ander tijdsbestek gehoord dan de "UPC vertegenwoordigers" hebben "verteld". Je moet niet vergeten dat de "UPC vertegenwoordigers" wel heel diplomatiek geantwoord hebben op vele vragen, waar toch wel degelijk concretere antwoorden mogelijk zijn (en ook daadwerkelijk zijn).
 
Creative Solution zei:
Ik heb ook een ander tijdsbestek gehoord dan de "UPC vertegenwoordigers" hebben "verteld". Je moet niet vergeten dat de "UPC vertegenwoordigers" wel heel diplomatiek geantwoord hebben op vele vragen, waar toch wel degelijk concretere antwoorden mogelijk zijn (en ook daadwerkelijk zijn).

Je zit hier natuurlijk nog niet zo lang maar we hebben in de loop der jaren al heel wat (wilde) verhalen zien passeren die afkomstig waren van HD-medewerkers en/of monteurs of anderen z.g.n. ingewijden van UPC.

Vervolgens ontstond er dan hier een levendige discussie van soms pagina's lang en lagen diezelfde medewerkers 's avonds over de vloer te rollen van het lachen nadat ze hier inlogden en zagen dat ze een hoax oid de wereld in hadden geholpen.

Zoals Miern dus zegt, wat er via de HD en monteurs wordt verteld altijd met grote reserves benaderen!
 
Binnenkort zei hij en geen tijdstip.
Ik weet dus geen tijdstip maar dit was geen gewone Helpdesk of Monteur persoon.
W.s. iemand wat hoger in rang of iemand van een klachtenpanel?
 
Terug
Bovenaan