T
thamarty
Sorry maar ik moet echt even mijn frustratie aangaande het Horizon kwijt. Ik was net als vele hier op het forum 1 van de vele die koos voor Horizon. Na een elle lange levertijd en een afspraak die werd afgebeld kon ik eindelijk 3 weken later de horizon box in ontvangst nemen en aansluiten.
Vanaf dat moment leek de eerste weken alles redelijk goed te gaan, tot ik met de ellende te maken kreeg:
-Vastlopende box
- Opnames half opnemen
- Trillend beeld
- Opnames die ingepland waren werder spontaan weg gegooid.
- Groeps opnames openen - mediabox vast
- Trage menu's
- Verlies contact met router waardoor apps op ipad niet werken
- Vastlopende APPS op de box.
En ga zo maar even door. Vooral mij vrouw gebruikt de box en kijkt tv, maar ik hoorde haar vaak klagen, en zei we wachten wel tot upc met updates komt, zo gezegd zo gedaan. Maar eind januari was de maat vol! Ik ben via coax.nl een klacht gaan indienen en zou binnen drie dagen worden terug gebeld door UPC maar dat gebeurde niet, en uiteindelijk na opnieuw coax te mailen kwam er snel contact met UPC. Een hele aardige meneer die mij beloofde alles op te lossen me regelmatig terug te bellen hoe het gaat en een monteur te sturen. De monteur is geweest box is vervangen alles leek goed! Meneer van UPC belde nog 2 keer en inderdaad alles was goed. Antwoord van deze man was oke dan ga ik u een email adres geven en dan kunt u bij problemen contact opnemen via dat email adres en dan kom ik DIRECT in actie voor u!
Nou 2 weken daarna begon het hele rijtje zoals boven beschreven weer opnieuw dus ik een mailtje opgesteld en gemaild naar dat adres en wat schetst mijn verbazing ik kreeg de mail terug! UPC heeft het adres OPGEHEVEN
Wederom via coax een klacht in gedient en nu wacht ik alweer meer dan 4 dagen op een reactie! Ik ben er zo klaar mee vooral dat gelieg van een email adres en snel contact opnemen dat is gewoon echt slecht van UPC! Daarom heb ik ook Jordy gemaild maar die reageert meestal ook veel later dan je wil (wat ik wel snap ze hebben het ook druk). Maar goed wat betreft het mail adres:
Zo ga je niet met je klanten om!
Nouja dat was het wel ik overweeg dus inmiddels ook om de hele zooi de deur uit te gooien.
Vanaf dat moment leek de eerste weken alles redelijk goed te gaan, tot ik met de ellende te maken kreeg:
-Vastlopende box
- Opnames half opnemen
- Trillend beeld
- Opnames die ingepland waren werder spontaan weg gegooid.
- Groeps opnames openen - mediabox vast
- Trage menu's
- Verlies contact met router waardoor apps op ipad niet werken
- Vastlopende APPS op de box.
En ga zo maar even door. Vooral mij vrouw gebruikt de box en kijkt tv, maar ik hoorde haar vaak klagen, en zei we wachten wel tot upc met updates komt, zo gezegd zo gedaan. Maar eind januari was de maat vol! Ik ben via coax.nl een klacht gaan indienen en zou binnen drie dagen worden terug gebeld door UPC maar dat gebeurde niet, en uiteindelijk na opnieuw coax te mailen kwam er snel contact met UPC. Een hele aardige meneer die mij beloofde alles op te lossen me regelmatig terug te bellen hoe het gaat en een monteur te sturen. De monteur is geweest box is vervangen alles leek goed! Meneer van UPC belde nog 2 keer en inderdaad alles was goed. Antwoord van deze man was oke dan ga ik u een email adres geven en dan kunt u bij problemen contact opnemen via dat email adres en dan kom ik DIRECT in actie voor u!
Nou 2 weken daarna begon het hele rijtje zoals boven beschreven weer opnieuw dus ik een mailtje opgesteld en gemaild naar dat adres en wat schetst mijn verbazing ik kreeg de mail terug! UPC heeft het adres OPGEHEVEN
Wederom via coax een klacht in gedient en nu wacht ik alweer meer dan 4 dagen op een reactie! Ik ben er zo klaar mee vooral dat gelieg van een email adres en snel contact opnemen dat is gewoon echt slecht van UPC! Daarom heb ik ook Jordy gemaild maar die reageert meestal ook veel later dan je wil (wat ik wel snap ze hebben het ook druk). Maar goed wat betreft het mail adres:Zo ga je niet met je klanten om!
Nouja dat was het wel ik overweeg dus inmiddels ook om de hele zooi de deur uit te gooien.
