Waarom krijgen nieuwe abonnees altijd de voordeeltjes?

W

Wen

Wij hebben al zes jaar internet van UPC en ik vind het echt raar dat de nieuwe abonnees altijd de voordeeltjes in de schoot geworpen krijgen, terwijl de trouwe abonnees de volle mep moeten betalen.
Zoals bijvoorbeeld nu ook weer met de inruilweken. Nieuwe abonnees kunnen het Light pakket (light+freetime) de eerste 12 maanden krijgen voor 29,95. Dat zou ik ook wel willen!
chello light + digitale telefonie basis komt te vervallen. Ik weet nog niet wat ervoor in de plaats komt en wat we ervoor moeten betalen, maar dat zou ik graag eens willen weten. Misschien praat ik voor mijn beurt, maar ik baal er echt als een stekker van dat de oude trouwe sul van een vaste abonnee altijd overgeslagen wordt al het op voordeeltjes aankomt.
 
Het is toch algemeen bekend dat trouwe klanten links worden neergelegd :'(.
Er moeten zo veel mogelijk zieltjes worden gewonnen bij Upc,en in dat verhaal passen nu eenmaal de trouwe klanten niet.
Heb zelf ook al 6 jaar mijn internet en 4 jaar digi tv,maar met een leuke actie naar mij toe heb ik ze nog niet gezien.
En als je dan belt dan zeggen ze doodleuk,dan moet u uw abonnementen stopzetten en u opnieuw aanmelden.
Tis diep triest met dat bedrijf. :9
 
Wen zei:
Wij hebben al zes jaar internet van UPC en ik vind het echt raar dat de nieuwe abonnees altijd de voordeeltjes in de schoot geworpen krijgen, terwijl de trouwe abonnees de volle mep moeten betalen.
Misschien praat ik voor mijn beurt, maar ik baal er echt als een stekker van dat de oude trouwe sul van een vaste abonnee altijd overgeslagen wordt al het op voordeeltjes aankomt.

Bel de helpdesk eens en vraag of jij niet overkan tegen dat tarief, ze hebben tenslotte pakket-kortingen.
 
Wen zei:
Wij hebben al zes jaar internet van UPC en ik vind het echt raar dat de nieuwe abonnees altijd de voordeeltjes in de schoot geworpen krijgen, terwijl de trouwe abonnees de volle mep moeten betalen.
Zoals bijvoorbeeld nu ook weer met de inruilweken. Nieuwe abonnees kunnen het Light pakket (light+freetime) de eerste 12 maanden krijgen voor 29,95. Dat zou ik ook wel willen!
chello light + digitale telefonie basis komt te vervallen. Ik weet nog niet wat ervoor in de plaats komt en wat we ervoor moeten betalen, maar dat zou ik graag eens willen weten. Misschien praat ik voor mijn beurt, maar ik baal er echt als een stekker van dat de oude trouwe sul van een vaste abonnee altijd overgeslagen wordt al het op voordeeltjes aankomt.

Maar toen jij 6 jaar geleden begon had je toen geen voordeel of een actie?. Btw, nieuwe abo's zitten nu steeds vast voor 12 maanden terwijl jij nog onder de oude regeling valt en per maand kunt opzeggen.
 
DenTsaar zei:
Maar toen jij 6 jaar geleden begon had je toen geen voordeel of een actie?. Btw, nieuwe abo's zitten nu steeds vast voor 12 maanden terwijl jij nog onder de oude regeling valt en per maand kunt opzeggen.

Klopt niet. We zijn inmiddels gedowngrade naar Light dus wij hebben ook een jaarcontract.

Ik heb het nog eens nagekeken maar we zijn al vanaf 1997 klant. Toen wij lid werden kregen wij 200 minuten gratis bellen. Dat staat in geen verhouding tot de korting die nu geboden wordt van meer dan 100 euro.
Als je als klant 9 jaar trouw iedere maand betaald, tv + telefoon + internet, dan vind ik dat je ook weleens in aanmerking voor een voordeeltje zou moeten kunnen komen, en niet middels een "trucje"
Want ik had natuurlijk tig keer op kunnen zeggen en opnieuw lid kunnen worden. Zo zit ik niet in elkaar. Maar nu vind ik dat ontrouw zijn eigenlijk beloond wordt, want men kan na een jaar opzeggen en vrolijk op een andere aanbieding in gaan. Dat staat iedereen vrij natuurlijk en het zal me ook een worst zijn als je dat doet, maar ik zou het leuk vinden als UPC ook eens trouwe abonnees zou belonen.

[quote author=klend]
Bel de helpdesk eens en vraag of jij niet overkan tegen dat tarief, ze hebben tenslotte pakket-kortingen.[/quote]

Dank voor de tip. :6
Ik ga de helpdesk hier eens over bellen. Ik hoop dat meer mensen dit zullen doen, want samen staan we sterker en als ze merken dat meer mensen er zo over denken, dan zullen ze er eerder naar luisteren, want ze willen hun vaste klanten graag houden.
 
Terug
Bovenaan