Laatste weken van het jaar was ik vrij en zat dus regelmatig te surfen en downloaden op het www. Hierbij is mij opgevallen dat mijn downloadsnelheid overdag steeds de helft was (rond de 30Mb) van wat het moet zijn (60Mb).
Aan het eind van de middag en 's avonds was het steeds weer goed, hier lijkt zelfs een patroon in te zitten!
Hier Ziggo helpdesk maar eens over gebeld en uiteraard probeert men het probleem weer volledig bij mij te leggen. Zo werd er gevraagd naar het splitterkastje, welk merk en type het was en nog meer geneuzel.
Iets was 's avonds wel goed werkt moet toch overdag ook goed werken, Mijn hardware houd er écht geen dag- en nachtritme op na hoor.....
Aan het eind van de middag en 's avonds was het steeds weer goed, hier lijkt zelfs een patroon in te zitten!
Hier Ziggo helpdesk maar eens over gebeld en uiteraard probeert men het probleem weer volledig bij mij te leggen. Zo werd er gevraagd naar het splitterkastje, welk merk en type het was en nog meer geneuzel.
Iets was 's avonds wel goed werkt moet toch overdag ook goed werken, Mijn hardware houd er écht geen dag- en nachtritme op na hoor.....