Ik heb een directe vraag aan de UPC-medewerkers hier op het forum.
Ik (en velen met mij - lees andere berichten) erger me kapot aan alle diensten die UPC zogenaamd binnenkort gaat aanbieden.
Waarom kan UPC niet gewoon duidelijkheid geven over de diensten die ze binnenkort gaat aanbieden. Waarom zegt UPC overal (PVR, HD, mediabox update, CBBC zenders overdag, email) dat het binnenkort gaat verschijnen, terwijl dat gewoon niet het geval is.
Het is gewoon schandalig om reclame te maken op de website voor iets, wat al 2-3 jaar geleden werd beloofd!
En dan heb ik het niet eens over zomaar zenders weghalen zonder te communiceren.
Is het zo moeilijk om de betalende klant duidelijkheid te geven ipv valse verwachtingen over komende diensten?
Ik (en velen met mij - lees andere berichten) erger me kapot aan alle diensten die UPC zogenaamd binnenkort gaat aanbieden.
Waarom kan UPC niet gewoon duidelijkheid geven over de diensten die ze binnenkort gaat aanbieden. Waarom zegt UPC overal (PVR, HD, mediabox update, CBBC zenders overdag, email) dat het binnenkort gaat verschijnen, terwijl dat gewoon niet het geval is.
Het is gewoon schandalig om reclame te maken op de website voor iets, wat al 2-3 jaar geleden werd beloofd!
En dan heb ik het niet eens over zomaar zenders weghalen zonder te communiceren.
Is het zo moeilijk om de betalende klant duidelijkheid te geven ipv valse verwachtingen over komende diensten?
