Waarom kan UPC niet eens eerlijk zijn?

Eoin

Forum Gebruiker
Berichten
197
Ik heb een directe vraag aan de UPC-medewerkers hier op het forum.

Ik (en velen met mij - lees andere berichten) erger me kapot aan alle diensten die UPC zogenaamd binnenkort gaat aanbieden.
Waarom kan UPC niet gewoon duidelijkheid geven over de diensten die ze binnenkort gaat aanbieden. Waarom zegt UPC overal (PVR, HD, mediabox update, CBBC zenders overdag, email) dat het binnenkort gaat verschijnen, terwijl dat gewoon niet het geval is.

Het is gewoon schandalig om reclame te maken op de website voor iets, wat al 2-3 jaar geleden werd beloofd!

En dan heb ik het niet eens over zomaar zenders weghalen zonder te communiceren.

Is het zo moeilijk om de betalende klant duidelijkheid te geven ipv valse verwachtingen over komende diensten? :-\
 

Xela

Forum Gebruiker
Berichten
751
precies een mogelijke schema zou meer duidelijkheid moeten geven

Wellicht is het ook tijd voor een groepje DTV wensen groepje die 1x in 3 maanden bijeenkomt om de wensen door te geven namens de consument aan UPC
 

schnumi

Forum Gebruiker
Berichten
709
Ik snap het wel maar het probleem is dan weer dat iedereen gaat zeuren als het telkens uitgesteld word en de datum niet gehaalt word.

Daarom gebruikt UPC de term "binnenkort". Ik zou zelf ook graag wat meer duidelijkheid wil maar dan moet niet iedereen gelijk erop vliegen als die datum niet gehaalt word. ;)
 
L

lenselijer

dat is upc he, eerst van alles beloven, dan gaat iedereen zich aanmelden, en vervolgens uitstellen.
En dan zit je aan een één-jarig contract vast...
 

ElChino

Forum Gebruiker
Berichten
65
ik denk dat de Hd'ers hier niet echt een antwoord op kunnen en zullen geven. Dit is een sales of management probleem.

Die gasten hebben een bepaalde strategie en dan boeit het ze echt niet of daar een paar hd'ers op worden aangesproken. Als ze maar zieltjes kunnen winnen maar het lijkt me op een gegeven ogenblik wel slechte reclame voor UPC uiteindelijk.

Ze zijn niet voor niets tegenstander van gemeenten die een nieuw vezel netwerk willen aanleggen dat bevorderd de concurrentie en dan denk ik dat ze dan door de mand gaan vallen.

Een beetje het KPN verhaal .. al doet de KPN er nu van alles aan om van dat logge imago af te komen of heb ik nu ongelijk ?
 

Apple740

Quality Member
Berichten
3.796
bin·nen·kort (bw.)
1 spoedig na nu => /binnen/in/ afzienbare tijd, één dezer dagen, eerdaags, eerlang, eerstdaags, in de /naaste/nabije/ toekomst, kortelings, op korte termijn, vandaag of morgen

Het bovenstaande uit de Van Dale in acht nemende kunnen we stellen dat "binnenkort" hooguit
een paar weken is (en dan neem ik het nog ruim), UPC moet dus dringend haar terminologie aanpassen. ;D
Maar goed, als je het WK voetbal in HD een succes noemt terwijl de kijkers zelfs niet eens een SD breedbeeldsignaal
tot hun beschikking hadden dan neem je het niet zo nauw met de Nederlandse taal. :)
 

soundwork

Forum Gebruiker
Berichten
1.054
Digitale TV
  1. Ziggo
Apple740 zei:
bin·nen·kort (bw.)
1 spoedig na nu => /binnen/in/ afzienbare tijd, één dezer dagen, eerdaags, eerlang, eerstdaags, in de /naaste/nabije/ toekomst, kortelings, op korte termijn, vandaag of morgen

Het bovenstaande uit de Van Dale in acht nemende kunnen we stellen dat "binnenkort" hooguit
een paar weken is (en dan neem ik het nog ruim), UPC moet dus dringend haar terminologie aanpassen. ;D
Maar goed, als je het WK voetbal in HD een succes noemt terwijl de kijkers zelfs niet eens een SD breedbeeldsignaal
tot hun beschikking hadden dan neem je het niet zo nauw met de Nederlandse taal. :)

Onder binnenkort versta ik na het tijdstip van melding een maximale duur van 14 dagen (2 weken dus).
Bij UPC maken ze daar gerust 3 maanden van, het is dus een onjuiste term.

Op de site van UPC staat bij de Mediabox PVR:
Wanneer u wat kijkt bepaalt u vanaf najaar 2006 zelf. Met de UPC MediaBox - Digital Video Recorder (DVR).

Onder het "najaar" versta ik 1 september of 1 oktober. Het is dus de vraag of UPC zich hier wederom aan zal gaan houden. Ik denk het niet.
 

server

Forum Gebruiker
Berichten
1.709
Een reactie van de UPC medewerkers kun je wel vergeten hoor, ligt veel te gevoelig.

Ik verdenk UPC van management by self-fulfilling prophecy... roepen dat iets mogelijk is om vervolgens te geloven dat het er wel komt.

Ach, vanaf dag 1 heeft UPC nooit de geadverteerde snelheden geleverd en zo gaat het een beetje met alles.

Verdomd lastig als je niet kan kiezen voor een andere provider :/
 
Bovenaan