T
teleromeo
Zoals jullie weten wil Ziggo straks voor iedere smartcard een jaarlijkse bijdrage gaan vragen. Maar wat is noodzaak om het basispakket te coderen? Daar is toch geen enkele reden voor? Je betaalt al je abonnementsgeld en het digitale basispakket is zonder meerkosten. Dus waarom dat dan gecodeerd moet worden..
Wie kan het me uitleggen?
Wie kan het me uitleggen?
