T
TonvW
Het zag er aantrekkelijk uit, zowel technisch als praktisch en daarom ben ik er vrij snel ingestapt: de horizon box. Er werd ook veel beloofd.
Er waren veel problemen in het begin maar oké, ik betaalde dan ook een gereduceerde prijs.
Ik hield steeds goede hoop dat het uiteindelijk zou worden wat ervan werd beloofd. En eerlijk is eerlijk, er is al heel wat verbeterd.
Toch ga ik ermee stoppen en wel hierom:
Ton van Wissen
Er waren veel problemen in het begin maar oké, ik betaalde dan ook een gereduceerde prijs.
Ik hield steeds goede hoop dat het uiteindelijk zou worden wat ervan werd beloofd. En eerlijk is eerlijk, er is al heel wat verbeterd.
Toch ga ik ermee stoppen en wel hierom:
- De laatste paar dagen heb ik steeds HDMI-storing (Sony tv!) Grijs beeld, HDMI melding: 'buiten bereik'. En dat blijft dan zo. Langer dan 5 minuten is er niet meer naar te kijken. Hier betaal ik niet voor!
- Er zijn ook nog andere storingen waardoor ik de laatste week de box herhaaldelijk heb moeten resetten (uit-knop op de achterkant), soms twee keer op een dag!
- Mijn bedoeling was ooit om de box ook het centrum van mijn netwerk te maken. Dat werd me meteen al afgeraden en gelukkig heb ik mijn Cisco-router in gebruik gehouden. Maar het leek me zo'n mooie vereenvoudiging.
- Al een jaar wordt de Android- app voor UPC aangekondigd. Ik denk dat die er in het komende najaar nog steeds niet zal zijn. Ik geloof er al lang niet meer in.
Dus, tenzij de komende grote update deze klachten effecief verhelpt, ga ik er mee kappen en wil ik mijn oude box weer terug.
Ton van Wissen
