K
kittyM
Ik heb sinds eergisteren Horizon.
Ik ben eigenlijk heel tevreden tot nu, eerder vandaag had ik even geluid onderbreking..net alsof de adem steeds even ingehouden werd maar toen ik naar een andere zender ging was het opeens over.
Na teruggaan naar de zender waar ik het had (npo1) was het ook weg dus hopen dat dit zo blijft.
Waar ik echter heel veel last van heb is een constante zware zoemtoon.
Dat ding lijkt wel een mega hommel!
Weet iemand waarom dit is?
Kan je dat zelf oplossen of moet ik weer naar de techhulp bellen?
Ik ben eigenlijk heel tevreden tot nu, eerder vandaag had ik even geluid onderbreking..net alsof de adem steeds even ingehouden werd maar toen ik naar een andere zender ging was het opeens over.
Na teruggaan naar de zender waar ik het had (npo1) was het ook weg dus hopen dat dit zo blijft.
Waar ik echter heel veel last van heb is een constante zware zoemtoon.
Dat ding lijkt wel een mega hommel!
Weet iemand waarom dit is?
Kan je dat zelf oplossen of moet ik weer naar de techhulp bellen?
