• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Waarom die zware zoemtoon?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter kittyM
  • Startdatum Startdatum
K

kittyM

Ik heb sinds eergisteren Horizon.
Ik ben eigenlijk heel tevreden tot nu, eerder vandaag had ik even geluid onderbreking..net alsof de adem steeds even ingehouden werd maar toen ik naar een andere zender ging was het opeens over.
Na teruggaan naar de zender waar ik het had (npo1) was het ook weg dus hopen dat dit zo blijft.
Waar ik echter heel veel last van heb is een constante zware zoemtoon.
Dat ding lijkt wel een mega hommel!
Weet iemand waarom dit is?
Kan je dat zelf oplossen of moet ik weer naar de techhulp bellen?
 
Heb je toevallig nog een scartkabel in je tv hangen die niet meer in gebruik is of die er half in zit? Zo ja verwijder eens alle scartkabels en kijk eens of het probleem verholpen is. Een andere mogelijkheid is een 230V kabel die tegen de HDMI kabel ligt. Of probeer eens een andere HDMI poort op je tv.
 
Terug
Bovenaan