Waarom blijft iedereen toch reageren?

R

*Rene*

Velen van ons hebben spookrekeningen binnengekregen, incl. ondergetekende.
Ikzelf kreeg rekeningen voor een 2 maanden durende GRATIS proefperiode van Digitale televisie.
Deze liepen op tot meer dan € 700.--.
Uiteindelijk heb ik via via iemand aan de lijn gekregen van de afdeling betalingen. (via een normaal telefoonnummer)
Zij zou dit in orde maken. (en gie geleuft dat?)
De volgende rekening bedroeg ongeveer € 450.-- :o, nog steeds teveel voor een GRATIS product.
Sindsdien reageer ik gewoon niet meer, e-mails komen niet aan, brieven worden niet beantwoord en de telefoon kost goud geld.
Ze sturen de deurwaarder maar op mijn dak hoor, ik heb alle bewijzen hier liggen dus ze kunnen mij totaal niets maken. (kost hun alleen maar geld) >:D

De bedragen die automatisch werden afgeschreven heb ik gestorneerd.
Vreemd is dat ik nu van D-tv rekeningen binnenkrijg met acceptgirokaarten (waarvoor ze natuurlijk ook kosten in rekening brengen) terwijl Chello wel via een automatische incasso gaat.
Op mijn D-tv rekeningen staat ook niets over Chello vermeld en op de Chellorekeningen staat niets over D-tv vermeld.
Dit terwijl alles gecombineerd zou worden. :-

:<> :<>, ze zoeken het maar lekker uit.
Ik ga daar geen geld c.q. moeite meer aan besteden.

Mijn vraag aan jullie:

Waarom blijven jullie mailtjes/brieven sturen, terwijl jullie weten dat je of geen antwoord krijgt of een standaard bericht waar je niets mee kan?

Waarom blijven jullie bellen naar een duur 0900 nummer terwijl jullie weten dat je minimaal 30 minuten in de wacht staat, en als er dan al wordt opgenomen, jullie vanalles belooft wordt maar waar je niets van terug ziet?

Deze vragen gelden dus alleen voor de mensen die geen geld (meer) van UPC tegoed hebben.

Groetjes, *Rene*
 
S

sonja

*Rene* zei:
Mijn vraag aan jullie:

Waarom blijven jullie mailtjes/brieven sturen, terwijl jullie weten dat je of geen antwoord krijgt of een standaard bericht waar je niets mee kan?

Waarom blijven jullie bellen naar een duur 0900 nummer terwijl jullie weten dat je minimaal 30 minuten in de wacht staat, en als er dan al wordt opgenomen, jullie vanalles belooft wordt maar waar je niets van terug ziet?

Groetjes, *Rene*

Waarom!!!!! Als we niets doen,dan denken ze bij Chello/UPC dat we allemaal zeer tevreden zijn.
Geen reakties,dan zijn er ook geen problemen.
En Email kost niets,en wat de belkosten betreft,die steek ik ook liever in mijn eigen zak,maar het weegt niet op tegen het bedrag ,wat ik per maand betaal ,voor een product wat niet fatsoenlijk werkt.
 
K

karelappel

Ik reageer omdat ik wil kunnen bewijzen dat ik er alles aan gedaan heb om HUN administratieve problemen op te lossen. Ik heb ook facturen ontvangen voor 700 - 900 euro. Helaas kan niemand bij UPC mij vertellen waar dat voor is. Ik ben er nu ook mee gestopt. Het heeft me al veel irritatie, frustratie en energie gekost. Ik ben wel "blij" te lezen dat ik er niet alleen voor sta.
 
M

MoNo_eGo

ik kan me binnenkort misch bij jullie aansluiten ik gaat dat zuigende chello opzeggen en neem een adsl wide open abbo, eens kijken hoe lang het duurt voor ik van upc af ben
 
R

Rene1

Hoi Sonja,

Als je verbinding niet werkt dan los je dat meestal toch niet op door hun te bellen, tenminste... dat is mijn ervaring.
Enne... ze denken maar wat af bij UPC. :P

Hoi Karelappel,

Dat bedoel ik dus: Teveel irritatie, frustratie en energie. :<>
Ik kan mijn energie wel beter gebruiken. :D

Hoi MoNo_eGo,

Hoop voor je dat dat niet het geval is.

Groetjes, *Rene*
 
S

sonja

*Rene* zei:
Hoi Sonja,

Als je verbinding niet werkt dan los je dat meestal toch niet op door hun te bellen, tenminste... dat is mijn ervaring.
Enne... ze denken maar wat af bij UPC. :P

Groetjes, *Rene*


Hallo *Rene*

Wil jij mij dan ff vertellen hoe ik onze verbinding beter krijg,zonder dat ik contact opneem met UPC/Chello!!!!!!!!
 
K

karelappel

*Rene*
Maar als ze dreigen met een deurwaarder dan moet je wel reageren. Je krijgt alleen nooit een reactie terug. Je staat zo machteloos tegen deze onderneming. Ik heb persoonlijk opzeggingsbrieven langsgebracht en toch vertellen ze me doodleuk dat ze deze nooit hebben ontvangen omdat ik geen bewijs daarvan heb. Volgens hun voorwaarden kan je per brief opzeggen. Maar als ze eens in de maand alle brieven door de vernietiger halen kan ik niks bewijzen. Wat moet je hier nou mee!
 
A

Agnes

Aan karelappel
Laat ze maar dreigen emt een deurwaarder.Laat die deurwaarder dan maar komen.
Weet je wat die doet?Die loopt met een grote grijns de deur weer uit!!!!Zolang JIJ kan bewijzen dat alles betaald is,doet een deurwaarder niks.Hij kàn ook niks meer doen.
Ik spreek uit eigen ervaring!
Maar dat je je machteloos voelt....daar kan ik goed inkomen.
En toch...toch blijf ik de publiciteit zoeken tégen Chello.
Zij gaan hun goddelijke gang maar...ik ga ook mijn gangetje.En IK heb de bewijzen (en velen met mij) dat UPC/Chello veel, heel veel fouten maakt.
Al je afschrijvingen bewaren....
Helaas heb ik ook gemerkt, dat ze personen afsluiten, die ook met bewijzen kwamen.
Daarom is de publiciteit zo belangrijk...op een gegeven moment kunnen ze niet meer om de klachten heen...ik heb geduld.
 
K

karelappel

Agnes, ik ben het met je eens. Ik zoek ook de publiciteit tegen UPC. Ik vind het alleen raar dat er inderdaad veel geklaagd wordt en veel artikelen verschijnen over de helpdesk, facturen etc. maar dat we geen stap verder komen met dit bedrijf. Waarom grijpt de overheid niet in?
 
A

Agnes

En zelfs de media staan machteloos.Ik kreeg net weer een telefoontje van Radar/Tros.
Zij hadden in eerste instantie mijn mail doorgestuurd naar de Ombudsman,maar kregen hem van de Ombudsman weer retour.
Ook Radar staat machteloos, hoewel ze ongelooflijk veel klachten krijgen.
En tòch geef ik niet op.
Dan maar naar de overheid.
Hoe...weet ik nog niet, ik zoek wel op internet ....dankzij Chello...cynisch he.
 
Bovenaan