R
*Rene*
Velen van ons hebben spookrekeningen binnengekregen, incl. ondergetekende.
Ikzelf kreeg rekeningen voor een 2 maanden durende GRATIS proefperiode van Digitale televisie.
Deze liepen op tot meer dan € 700.--.
Uiteindelijk heb ik via via iemand aan de lijn gekregen van de afdeling betalingen. (via een normaal telefoonnummer)
Zij zou dit in orde maken. (en gie geleuft dat?)
De volgende rekening bedroeg ongeveer € 450.--
, nog steeds teveel voor een GRATIS product.
Sindsdien reageer ik gewoon niet meer, e-mails komen niet aan, brieven worden niet beantwoord en de telefoon kost goud geld.
Ze sturen de deurwaarder maar op mijn dak hoor, ik heb alle bewijzen hier liggen dus ze kunnen mij totaal niets maken. (kost hun alleen maar geld)
De bedragen die automatisch werden afgeschreven heb ik gestorneerd.
Vreemd is dat ik nu van D-tv rekeningen binnenkrijg met acceptgirokaarten (waarvoor ze natuurlijk ook kosten in rekening brengen) terwijl Chello wel via een automatische incasso gaat.
Op mijn D-tv rekeningen staat ook niets over Chello vermeld en op de Chellorekeningen staat niets over D-tv vermeld.
Dit terwijl alles gecombineerd zou worden. :-
:<> :<>, ze zoeken het maar lekker uit.
Ik ga daar geen geld c.q. moeite meer aan besteden.
Mijn vraag aan jullie:
Waarom blijven jullie mailtjes/brieven sturen, terwijl jullie weten dat je of geen antwoord krijgt of een standaard bericht waar je niets mee kan?
Waarom blijven jullie bellen naar een duur 0900 nummer terwijl jullie weten dat je minimaal 30 minuten in de wacht staat, en als er dan al wordt opgenomen, jullie vanalles belooft wordt maar waar je niets van terug ziet?
Deze vragen gelden dus alleen voor de mensen die geen geld (meer) van UPC tegoed hebben.
Groetjes, *Rene*
Ikzelf kreeg rekeningen voor een 2 maanden durende GRATIS proefperiode van Digitale televisie.
Deze liepen op tot meer dan € 700.--.
Uiteindelijk heb ik via via iemand aan de lijn gekregen van de afdeling betalingen. (via een normaal telefoonnummer)
Zij zou dit in orde maken. (en gie geleuft dat?)
De volgende rekening bedroeg ongeveer € 450.--

Sindsdien reageer ik gewoon niet meer, e-mails komen niet aan, brieven worden niet beantwoord en de telefoon kost goud geld.
Ze sturen de deurwaarder maar op mijn dak hoor, ik heb alle bewijzen hier liggen dus ze kunnen mij totaal niets maken. (kost hun alleen maar geld)

De bedragen die automatisch werden afgeschreven heb ik gestorneerd.
Vreemd is dat ik nu van D-tv rekeningen binnenkrijg met acceptgirokaarten (waarvoor ze natuurlijk ook kosten in rekening brengen) terwijl Chello wel via een automatische incasso gaat.
Op mijn D-tv rekeningen staat ook niets over Chello vermeld en op de Chellorekeningen staat niets over D-tv vermeld.
Dit terwijl alles gecombineerd zou worden. :-
:<> :<>, ze zoeken het maar lekker uit.
Ik ga daar geen geld c.q. moeite meer aan besteden.
Mijn vraag aan jullie:
Waarom blijven jullie mailtjes/brieven sturen, terwijl jullie weten dat je of geen antwoord krijgt of een standaard bericht waar je niets mee kan?
Waarom blijven jullie bellen naar een duur 0900 nummer terwijl jullie weten dat je minimaal 30 minuten in de wacht staat, en als er dan al wordt opgenomen, jullie vanalles belooft wordt maar waar je niets van terug ziet?
Deze vragen gelden dus alleen voor de mensen die geen geld (meer) van UPC tegoed hebben.
Groetjes, *Rene*