Feit blijft dat de klantenservice van Philips €0,20 per minuut kost. Dat jij een dealer hebt die aardig genoeg is om je te helpen doet daar niets aan af. Dat is een stukje klantbehoud van de dealer/winkel.
Ik moest zelf bellen met Philips, geen andere keus. Ja, een TV die niets meer doet.
3 UPC centers klopt ook al niet trouwens.. Zijn er 7
En service is nooit gratis, of het zit in de belkosten òf het zit wel in je abonnement meegerekend. Je betaalt er altijd voor. €0,10 is het laagste 0900-tarief buiten 'lokaal' om, dus van geldklopperij is geen sprake. (in tegenstelling tot sommige andere servicenrs.. Ik geniet zelf van een ADSL provider, die 70 cent rekent..)
Ik moest zelf bellen met Philips, geen andere keus. Ja, een TV die niets meer doet.
3 UPC centers klopt ook al niet trouwens.. Zijn er 7
En service is nooit gratis, of het zit in de belkosten òf het zit wel in je abonnement meegerekend. Je betaalt er altijd voor. €0,10 is het laagste 0900-tarief buiten 'lokaal' om, dus van geldklopperij is geen sprake. (in tegenstelling tot sommige andere servicenrs.. Ik geniet zelf van een ADSL provider, die 70 cent rekent..)