Hoi ik ben nieuw en val meteen met de deur in huis;
Waarom zou ik in godsnaam moeten betalen voor klantenservice??,
Wat is dat dan voor service?
10 eurocent per minuut, plus de kost voor het gebruik van uw mobiele telefoon.
Elke keer dat er een of andere NETWERKTERRORIST op een UTP kabel gaat staan in de serverkast van Joepie C kost het mij geld om de klantenservice te bellen en hun te vertellen dat ik geen verbinding meer heb, reken maar uit wat een paar jaar klantenservice spelen Joepie C heeft opgeleverd.
Dan ligt de E-mail er weer uit, dan geen internet, dan is mijn wachtwoord in eens gewist.
Het mooiste van alles vind ik deze;
Eindelijk gewoon internet, en E-mail
Krijg normaal facturen
Ik betaal mijn maandelijkse bijdrage aan Joepie C.,
Maar als ik de klantenservice bel kunnen ze me niet vinden in het systeem?
WTF?, ze weten me wel te vinden als er geld nodig is, maar als ik iets van hun nodig heb doen ze net alsof ze me niet kennen.
Mijn punt, het lijkt wel alsof ze het bijna express doen om het 0900-nummer draaiende te houden.
Off-topic maar toch leuk om even mee te nemen in de discussie;
Ik heb een half jaar terug een brief gekregen van Joepie C
Met het vriendelijke verzoek of ik mijn adresgegevens aan hun wilde doorgeven, want zij waren ze kwijt omdat een weer eens wat gecrashed was.
Dan vraag ik me af, hoe komt dan in godsnaam die brief in mijn brievenbus?
ligt het aan mij of is het daar bij Joepie C nu echt zo'n puinhoop?
B.t.w. ik moest het even kwijt.
Waarom zou ik in godsnaam moeten betalen voor klantenservice??,
Wat is dat dan voor service?
10 eurocent per minuut, plus de kost voor het gebruik van uw mobiele telefoon.
Elke keer dat er een of andere NETWERKTERRORIST op een UTP kabel gaat staan in de serverkast van Joepie C kost het mij geld om de klantenservice te bellen en hun te vertellen dat ik geen verbinding meer heb, reken maar uit wat een paar jaar klantenservice spelen Joepie C heeft opgeleverd.
Dan ligt de E-mail er weer uit, dan geen internet, dan is mijn wachtwoord in eens gewist.
Het mooiste van alles vind ik deze;
Eindelijk gewoon internet, en E-mail
Krijg normaal facturen
Ik betaal mijn maandelijkse bijdrage aan Joepie C.,
Maar als ik de klantenservice bel kunnen ze me niet vinden in het systeem?
WTF?, ze weten me wel te vinden als er geld nodig is, maar als ik iets van hun nodig heb doen ze net alsof ze me niet kennen.
Mijn punt, het lijkt wel alsof ze het bijna express doen om het 0900-nummer draaiende te houden.
Off-topic maar toch leuk om even mee te nemen in de discussie;
Ik heb een half jaar terug een brief gekregen van Joepie C
Met het vriendelijke verzoek of ik mijn adresgegevens aan hun wilde doorgeven, want zij waren ze kwijt omdat een weer eens wat gecrashed was.
Dan vraag ik me af, hoe komt dan in godsnaam die brief in mijn brievenbus?
ligt het aan mij of is het daar bij Joepie C nu echt zo'n puinhoop?
B.t.w. ik moest het even kwijt.