kerby
Forum Gebruiker
- Berichten
- 977
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
@webcare ... toch nieuwsgierig, waarom belt de HD de klant niet terug als zij de verbinding (ik mag hopen per ongeluk) verbreken?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar als je al een boel hebt lopen doorspreken en ze hebben al je gegevens voor hun neus ... en door hun actie, ze ging iets opzoeken, valt de verbinding weg.... dan kunnen ze toch even bellen? Kleine moeite voor ze lijkt me.... en ik dacht toch echt dat ik met de service afdeling belde.Hoi @kerby ! Wanneer de verbinding verbreekt gaat er vaak iets niet goed tijdens het gesprek. Dit kan een probleem zijn met de telefoonverbinding naar de klant toe, of het is een probleem met het programma wat we gebruiken. Hierdoor is het niet altijd mogelijk om terug te bellen.
Je sluit natuurlijk niet graag weer aan in de wachtrij. Logisch! Je mag ook altijd contact opnemen met ons via de chat functie in de Mijn Ziggo app!
klopt, ben pas sinds 1992 online en snap het nog steeds niet. En de menu's kloppen altijd met mijn situatie, omdat ik als ex-ziggo medewerker voor het minst geringste al bel.Als je al moeite hebt met het menu dan kan je beter al helemaal niet gaan internetten. Bovendien krijgt zo'n helpdesk medewerker na het gesprek met jou direct een nieuw gesprek binnen.