De nieuwe site is gelanceerd! Ziggo Gebruikersforum is vanaf nu het Provider Forum. Bekijk de aankondiging.

Waarom belt de helpdesk niet terug?

kerby

Forum Gebruiker
Berichten
914
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
@webcare ... toch nieuwsgierig, waarom belt de HD de klant niet terug als zij de verbinding (ik mag hopen per ongeluk) verbreken?
 

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Berichten
1.037
Hoi @kerby ! Wanneer de verbinding verbreekt gaat er vaak iets niet goed tijdens het gesprek. Dit kan een probleem zijn met de telefoonverbinding naar de klant toe, of het is een probleem met het programma wat we gebruiken. Hierdoor is het niet altijd mogelijk om terug te bellen.


Je sluit natuurlijk niet graag weer aan in de wachtrij. Logisch! Je mag ook altijd contact opnemen met ons via de chat functie in de Mijn Ziggo app!
 
Topicstarter
Topicstarter
kerby

kerby

Forum Gebruiker
Berichten
914
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hoi @kerby ! Wanneer de verbinding verbreekt gaat er vaak iets niet goed tijdens het gesprek. Dit kan een probleem zijn met de telefoonverbinding naar de klant toe, of het is een probleem met het programma wat we gebruiken. Hierdoor is het niet altijd mogelijk om terug te bellen.

Je sluit natuurlijk niet graag weer aan in de wachtrij. Logisch! Je mag ook altijd contact opnemen met ons via de chat functie in de Mijn Ziggo app!
maar als je al een boel hebt lopen doorspreken en ze hebben al je gegevens voor hun neus ... en door hun actie, ze ging iets opzoeken, valt de verbinding weg.... dan kunnen ze toch even bellen? Kleine moeite voor ze lijkt me.... en ik dacht toch echt dat ik met de service afdeling belde.

Als klant moet je door een onmogelijk menu heen, wachten en alles weer opnieuw uitleggen... waar ik voor belde is niet echt in een chat te vatten.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Bovenaan