D
dikkiedirk
Ik wil de kosten van mijn abonnement verlagen. Een klantenservice medewerken kwam met 2 mogelijkheden. Internetsnelheid verlagen van 120 naar 40 en het TV extra pakket inleveren. Dit zou dan 23,95 per maand schelen. Echter ik zou dan wel overgaan naar 1 van de nieuwe pakketten en opnieuw activatiekosten moeten betalen. Waarvoor eigenlijk? Alles is al geactiveerd en werkend. Of zijn dit eigenlijk downgradekosten om het de klant onaantrekkelijk te maken om terug te gaan naar een lager abonnement? Er zijn toch wel mogelijkheden om dit te doen zonder actovatiekosten? Zijn er ook nog andere nadelen of beperkingen dan alleen de lagere snelheid?
