• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Waarmaken belofte?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Hanssrs
  • Startdatum Startdatum
H

Hanssrs

van de oude internet power (16/1,5) zou ik omgezet worden naar fiber power 25/1,5 als cadeautje.
Medio januari (de 15e denk ik) heb ik 20 max down....nog even geduld hebben?, of niet waargemaakt wat upc belooft?
ik betaal netto ook overigens 1,80 ongeveer meer.....
 
Die snelheid is al doorgevoerd anders kwam je niet boven de 16 uit. Gaat het hier om een draadloze verbinding of een bekabelde. Test de snelheid eens in de veilige modus met een bekabelde verbinding. Wat haal je dan?
 
Ook hier in Assendelft hetzelfde verhaal.
Eerst een constante snelheid 16/5.
Nu af en toe een hogere snelheid overdag maar in de avond zakt ie soms onder de 16Mbps.
Is niet echt een verbetering!


gr. Anton
 
Ik heb hetzelfde abonnement. Oorspronkelijk Classic 8 Mb/s, later i.v.m. combinatie met Telefonie-Anytime zoals het toen heette met een forse prijsverlaging en toch telefonie erbij omgezet naar Power. Toen 6 Mb/s.
Vervolgens helemaal laten zoals het is. Nu heel recentelijk ruimschoots wat ze me beloofden.



Over meerdere tijdstippen van de dag getest, meestal ruim 25 Mb/s.
Heb wel een bedrade verbinding. Draadloos is gewoon zoals bekend mag worden verondersteld trager.
 
Dank voor jullie reactie!
Toen ik nog 16/1,5 had in 2010, constant 15,9/1,4 in de speedtest (prima dus) ook draadloos net als nu.
Ik wacht het nog maar even af, ben natuurlijk ook blijer met 20/1,5 nu, maar tsja, da's dus geen 25.
Enfin, verder absoluut geen klachten.
 
Terug
Bovenaan