• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Waar te splitten voor 3 analoge

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Alor
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Alor

Sinds vandaag zijn we trotse bezitters van een alles in 1 van Ziggo.
Door de monteur alles netjes aangesloten.

Maar nu wil ik graag weten vanwaar je moet gaan splitten naar de drie slaapkamer tv's (analoog) en is een versterker een must?
 
Splitsen doe je vroeg mogelijk achter het aansluitpunt. Met een versterker hef je het verlies op dat in lange coax leidingen optreedt.
 
Dus meteen vanuit de muurkast, vóór de Ziggo splitter.
 
Of direct achter de Ziggo splitter. Mits je een modem gebruikt natuurlijk.
 
Het is gelukt!
Bedankt voor de reacties.

Draadje mag op slot.
 
Oja :)

Via waarschijnlijk een onorthodoxe manier... Gewoon ouderwetse spitters gebruikt op de tv/radio uitgang.

Hartstikke goed beeld voor een slaapkamer.

Eerst nog een versterker gekocht van 119,- (!) maar eerlijk gezegt zag ik daar weing verschil in en dat veel te dure ding weer terug gebracht.

Alleen nu helaas wat andere draadjes openen hier op het forum want ik stuur helaas op flink wat problemen met de telefoon, internet en wifi signaal. :(

Grt Alor
 
En dan krijg je waarschijnlijk hetzelfde advies als hier. Een versterker gebruiken.
Bijvoorbeeld de fra752.

Maar je lost het liever onorthodox op, dus veel succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan