A
Alor
Sinds vandaag zijn we trotse bezitters van een alles in 1 van Ziggo.
Door de monteur alles netjes aangesloten.
Maar nu wil ik graag weten vanwaar je moet gaan splitten naar de drie slaapkamer tv's (analoog) en is een versterker een must?
Door de monteur alles netjes aangesloten.
Maar nu wil ik graag weten vanwaar je moet gaan splitten naar de drie slaapkamer tv's (analoog) en is een versterker een must?

