K
kedawi
Hallo,
Ik krijg binnenkort mijn XL pakket thuis met 25 mb internet.
Nu heb ik een vraag, waar kan ik het beste de modem neerzetten.
In de meter kast (bij aop) of op de eerste verdieping waar de pc staat.
Maakt het wat uit voor de snelheid, bij de ene moet ik 10 meter coax trekken
en bij de andere optie 10 meter utp kabel.
groet Wim
Ik krijg binnenkort mijn XL pakket thuis met 25 mb internet.
Nu heb ik een vraag, waar kan ik het beste de modem neerzetten.
In de meter kast (bij aop) of op de eerste verdieping waar de pc staat.
Maakt het wat uit voor de snelheid, bij de ene moet ik 10 meter coax trekken
en bij de andere optie 10 meter utp kabel.
groet Wim

(Teminste dat lees ik overal, heb zelf ook net pas mijn pakket besteld
))