L
Laarbeekie
Beste iedereen,
Ik heb hier een opzegbrief voor mijn Internet Extreme klaarliggen.
Ik wil deze aangetekend versturen, dit omdat ik het niet voor elkaar krijg om het opgezegd te krijgen via de HD.
Nu ben ik op zoek naar het adres waar ik deze opzegbrief het beste naar toe kan sturen.
Hopelijk kunnen jullie me wat op weg helpen hiermee.
Alvast bedankt.
Mvg,
Ik heb hier een opzegbrief voor mijn Internet Extreme klaarliggen.
Ik wil deze aangetekend versturen, dit omdat ik het niet voor elkaar krijg om het opgezegd te krijgen via de HD.
Nu ben ik op zoek naar het adres waar ik deze opzegbrief het beste naar toe kan sturen.
Hopelijk kunnen jullie me wat op weg helpen hiermee.
Alvast bedankt.
Mvg,
volgens mij kan dit niet naar een antwoordnummer.