• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Waar moet ik beginnen Help UPC medewerkers AUB!!!!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter fibre
  • Startdatum Startdatum
F

fibre

Waar moet ik beginnen,

Nou vanaf begin juni heb ik last dat me internet en en telefoon regelmatig uit vallen.
Al je dan op de modem kijkt zie je 2 lampjes branden en het US lampje blijft knipperen.
Ik heb nu al een monteur of 3,4 gehad,
De eerst keer kwamen er 2 man en een vrouw meten alles alles is goed meneer kunnen niets voor je doen en weg.
1 week later weer gebeld en toen weer een monteurs afspraak gemaakt,Ik werd 2 dagen later gebeld door iemand van upc die vertelde dat monteur geen zin had omdat het een storing aan de kant van UPC was dus monteur kan niets doen, Vond nog netjes dat die meneer belde.
Nu is het probleem nog steeds niet weg vorige week weer gebeld weer monteur geweest ja de zelfde als de eerste keer, metingen gedaan en die zeggen het retour singaal cappen is niet goed ik weet er verder niets van maar hun bellen, er moet een buiten monteur komen om een lijn monitor te doen ofzo.
Nu klapt het er nog steeds uit me internet en me telefoon ben nu vanaf juni bezig vind dat ik best veel geduld heb gehad ik bel vandaag weer om te vragen hoe het nou zit, krijg ik een dame aan de lijn ik vertel haar dat het nu weer erg traag is du nog niets opgelost en waneer er een buiten monteur gat komen het enige wat mevrouw steeds zei is wat wil u van me wat wil u dat ik doe, Toen werd ik een beetje pissed,Dat je het probleem oplost ik betaal 120 euro per maand en krijg er niets voor terug, elke keer als me modem uit is moet ik met mobiel bellen weet je wat me kosten normaal zijn per maand voor mobiel 29 euro en wat denk je dat het vanaf juni is per maand 65 euro en wat krijg ik vergoed van upc dag kosten 4 a 7 euro.

Ik hoop dat er hier een upc medeweker is die contact met me op kan nemen en hopelijk dit probleem voor me op te lossen, Anders ga ik het toch allemaal opzeggen want vind de service 0,0. ben nu al bijna 5 maanden bezig en er is niets veranderd.

Vriendelijke Groet,

Alex Dirks
 
heb hetzelfde probleem gehad...

Is bij mij opgelost door een huisversterker te plaatsen (mag je natuurlijk zelf betalen...)
https://ziggoforum.nl/topics/23588/
kijk maar eens in dit topic.
wens je succes
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom nu plots een versterker kopen heeft maaden goed gedaan na een blokstoring van 1,5 week is het nooit meer goed gekomen.
 
fibre zei:
Waarom nu plots een versterker kopen heeft maaden goed gedaan na een blokstoring van 1,5 week is het nooit meer goed gekomen.
Bedoeld als een "mogelijke "oplossing voor jouw probleem. Bij mij ontstonden de problemen na een hevige onweersbui.... geen inslag in de omgeving, wel ontregelde wijkkast. Meerdere keren een monteur langs geweest, uiteraard niks te vinden. Wat geld terug gehad vanwege de storingen... zoveelste monteur, en een gaf aan: zet een huisversterker ertussen en waarschijnlijk is je probleem opgelost. Normaal gesproken had ik veelvuldig last van uitval beginnende op donderdag en einigend op zondag. Eigenlijk absurd..... Maar gelukkig mijn probleem is wel opgelost, vandaar de link.
s6 !
 
Zo bedoel ik het ook niet maar vind niet als het niet bij mij binnen licht zoals monteurs zeggen dat ik dan maar een versterker moet kopen,Upc moet een dienst leveren die werkt werkt de dienst niet moeten hun een oplossing zoeken denk ik.
 
fibre zei:
Zo bedoel ik het ook niet maar vind niet als het niet bij mij binnen licht zoals monteurs zeggen dat ik dan maar een versterker moet kopen,Upc moet een dienst leveren die werkt werkt de dienst niet moeten hun een oplossing zoeken denk ik.
lol vatte het ook niet verkeerd op hoor ! ;)
quote:Upc moet een dienst leveren die werkt, werkt de dienst niet moeten hun een oplossing zoeken denk ik
ben ik het helemaal met je eens !
 
Jammer dat ik geen reactie zie van een upc medeweker :'( :'( :'(
Zullen wel drukjes zijn denk ik dan maar.
 
Terug
Bovenaan