F
fibre
Waar moet ik beginnen,
Nou vanaf begin juni heb ik last dat me internet en en telefoon regelmatig uit vallen.
Al je dan op de modem kijkt zie je 2 lampjes branden en het US lampje blijft knipperen.
Ik heb nu al een monteur of 3,4 gehad,
De eerst keer kwamen er 2 man en een vrouw meten alles alles is goed meneer kunnen niets voor je doen en weg.
1 week later weer gebeld en toen weer een monteurs afspraak gemaakt,Ik werd 2 dagen later gebeld door iemand van upc die vertelde dat monteur geen zin had omdat het een storing aan de kant van UPC was dus monteur kan niets doen, Vond nog netjes dat die meneer belde.
Nu is het probleem nog steeds niet weg vorige week weer gebeld weer monteur geweest ja de zelfde als de eerste keer, metingen gedaan en die zeggen het retour singaal cappen is niet goed ik weet er verder niets van maar hun bellen, er moet een buiten monteur komen om een lijn monitor te doen ofzo.
Nu klapt het er nog steeds uit me internet en me telefoon ben nu vanaf juni bezig vind dat ik best veel geduld heb gehad ik bel vandaag weer om te vragen hoe het nou zit, krijg ik een dame aan de lijn ik vertel haar dat het nu weer erg traag is du nog niets opgelost en waneer er een buiten monteur gat komen het enige wat mevrouw steeds zei is wat wil u van me wat wil u dat ik doe, Toen werd ik een beetje pissed,Dat je het probleem oplost ik betaal 120 euro per maand en krijg er niets voor terug, elke keer als me modem uit is moet ik met mobiel bellen weet je wat me kosten normaal zijn per maand voor mobiel 29 euro en wat denk je dat het vanaf juni is per maand 65 euro en wat krijg ik vergoed van upc dag kosten 4 a 7 euro.
Ik hoop dat er hier een upc medeweker is die contact met me op kan nemen en hopelijk dit probleem voor me op te lossen, Anders ga ik het toch allemaal opzeggen want vind de service 0,0. ben nu al bijna 5 maanden bezig en er is niets veranderd.
Vriendelijke Groet,
Alex Dirks
Nou vanaf begin juni heb ik last dat me internet en en telefoon regelmatig uit vallen.
Al je dan op de modem kijkt zie je 2 lampjes branden en het US lampje blijft knipperen.
Ik heb nu al een monteur of 3,4 gehad,
De eerst keer kwamen er 2 man en een vrouw meten alles alles is goed meneer kunnen niets voor je doen en weg.
1 week later weer gebeld en toen weer een monteurs afspraak gemaakt,Ik werd 2 dagen later gebeld door iemand van upc die vertelde dat monteur geen zin had omdat het een storing aan de kant van UPC was dus monteur kan niets doen, Vond nog netjes dat die meneer belde.
Nu is het probleem nog steeds niet weg vorige week weer gebeld weer monteur geweest ja de zelfde als de eerste keer, metingen gedaan en die zeggen het retour singaal cappen is niet goed ik weet er verder niets van maar hun bellen, er moet een buiten monteur komen om een lijn monitor te doen ofzo.
Nu klapt het er nog steeds uit me internet en me telefoon ben nu vanaf juni bezig vind dat ik best veel geduld heb gehad ik bel vandaag weer om te vragen hoe het nou zit, krijg ik een dame aan de lijn ik vertel haar dat het nu weer erg traag is du nog niets opgelost en waneer er een buiten monteur gat komen het enige wat mevrouw steeds zei is wat wil u van me wat wil u dat ik doe, Toen werd ik een beetje pissed,Dat je het probleem oplost ik betaal 120 euro per maand en krijg er niets voor terug, elke keer als me modem uit is moet ik met mobiel bellen weet je wat me kosten normaal zijn per maand voor mobiel 29 euro en wat denk je dat het vanaf juni is per maand 65 euro en wat krijg ik vergoed van upc dag kosten 4 a 7 euro.
Ik hoop dat er hier een upc medeweker is die contact met me op kan nemen en hopelijk dit probleem voor me op te lossen, Anders ga ik het toch allemaal opzeggen want vind de service 0,0. ben nu al bijna 5 maanden bezig en er is niets veranderd.
Vriendelijke Groet,
Alex Dirks
