radio749
Forum Gebruiker
- Berichten
- 24
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Wij hebben nu twee jaar een Samsung 3D tv (type UE46D6750WSXXN) deze is voorzien van SMART en bied ook de mogelijkheid aan via Explore 3D (via het smart tv menu) Korte 3D demo's, clips of docu af te spelen. Deze streamt hij via internet en geeft ook aan dat hoge snelheid nodig is voor het juist afspelen van 3D. Het eerste jaar werkte dit perfect en merkte ik zelfs niet dat hij alles afspeelde met als bron internet.
Maar ineens kwamen de problemen. Hij stopt met afspelen en geeft aan "Buffering" en na een paar minuten gaat hij weer door. Dan na een paar minuten weer bufferen en ga zo maar door.
Een grote ergernis !!.... Eerst kabels de schuld gegeven en vervangen. Toen vele malen contact gehad met Samsung, instelling zo instelling dan weer zo en dan weer reset en weer update.....(en het klokje van 10 cent per minuut tikt maar) Niet opgelost !!! Dan maar weer bij me zelf zoeken.......
Router de schuld gegeven en vervangen voor een dure Cisco van 185 euro die hd streaming aan kan en apparaten een prio kan geven.
We hebben hoge snelheid internet en met deze router moet het werken.
NIET DUS !!!! Samsung gebeld !!! weer dit en dat.
Eindelijk monteur op de stoep en die begreep het ook niet want alles was goed. Oke goede raad is duur...moederbord vervangen van de tv !!! en ja dan moet het toch echt werken...
NEE DUS !!!! Samsung weet het niet meer, ik weet het niet meer.
Schiet ons maar lek !!!
Geeft Ziggo soms gestoorde internet signaal ?
Wie heeft dit ook mee gemaakt of weet van deze problemen of nog beter een oplossing !!!
Maar ineens kwamen de problemen. Hij stopt met afspelen en geeft aan "Buffering" en na een paar minuten gaat hij weer door. Dan na een paar minuten weer bufferen en ga zo maar door.
Een grote ergernis !!.... Eerst kabels de schuld gegeven en vervangen. Toen vele malen contact gehad met Samsung, instelling zo instelling dan weer zo en dan weer reset en weer update.....(en het klokje van 10 cent per minuut tikt maar) Niet opgelost !!! Dan maar weer bij me zelf zoeken.......
Router de schuld gegeven en vervangen voor een dure Cisco van 185 euro die hd streaming aan kan en apparaten een prio kan geven.
We hebben hoge snelheid internet en met deze router moet het werken.
NIET DUS !!!! Samsung gebeld !!! weer dit en dat.
Eindelijk monteur op de stoep en die begreep het ook niet want alles was goed. Oke goede raad is duur...moederbord vervangen van de tv !!! en ja dan moet het toch echt werken...
NEE DUS !!!! Samsung weet het niet meer, ik weet het niet meer.
Schiet ons maar lek !!!
Geeft Ziggo soms gestoorde internet signaal ?
Wie heeft dit ook mee gemaakt of weet van deze problemen of nog beter een oplossing !!!