• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Waar ligt de grens van Fair Use Policy?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter 330d
  • Startdatum Startdatum
3

330d

Had al naar gezocht, maar kon niks vinden.
Ik ben de laaste tijd sinds ik weer FB60 heb, flink wat gedownload (heb ontdekt hoe mooi hd filmpjes zijn.. ;D)
Ik heb geen idee wat ik afgelopen maand in totaal heb gedownload. Ik schat zo'n 25films en 15documentaires, ergens rond de 300GB denk ik?
 
Tis al lang geleden dat ik iemand daar over hoorde. Ik zou zeggen, als het je overkomt dan merk je dat snel genoeg, en laat het ons dan even weten.
 
Ik vermoed dat je daar nooit meer iets over zal horen... :laugh:
Er worden steeds snellere verbindingen aangeboden en in de (nabije) toekomst, als er overal glasvezel ligt dan is het hek helemaal van de dam natuurlijk, v.w.b. de mogelijkheden om héél veel data naar je toe te halen en te versturen.

Ik heb zelf overigens ADSL (20 MBits) van Telfort (lees: KPN) en download gemiddeld één terabyte per maand.
Ik heb nog nooit iets gehoord van Telfort dat ik de FUP zou overtreden...

Gr
SG
 
Fair use gebruiken ze niet echt meer, en dat kan ook niet in deze tijd met die snelheden die ze aanbieden.

Ik zelf ziet op 4TB maand incl. downloads van backup servers en nooit terug gezet of mail gehad of ik iets rustiger aan wil doen.
 
Ik dacht ooit eens gelezen te hebben dat ze een soort gemiddelde FUP per week of maand nemen van alle klanten. Het kan dus per week/maand verschillen.

Ik heb er de laatste jaren nog maar zelden iemand over zien schrijven hier dus zal het wel niet meer toegepast worden...
 
Thanks, 4TB is wel erg veel. Daar kom ik nooit aan, ik ga weer vrolijk verder mijn collectie uitbreiden :D
 
330d zei:
Thanks, 4TB is wel erg veel. Daar kom ik nooit aan, ik ga weer vrolijk verder mijn collectie uitbreiden :D
Zou ik ook doen. Als FUP nog bestaat is de helft van de forumleden hier de klos, schat ik zo in.
 
Terug
Bovenaan