• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Waar is mijn topic gebleven

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Maded
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

Maded

Ik had een topic gestart over een eerdere topic van iemand die alleen op bepaalde tijden de HD royaal box kon gebruiken en die problemen heb ik ook.

Waarom is mijn topic gewist zonder dat ik daar van op de hoogte word gebracht.

Gr Ed
 
ja die bedoel ik ik kan hem zelf nergens meer vinden maar is hij nu naar toe verhuist


Gr Ed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan