M
Maded
Ik had een topic gestart over een eerdere topic van iemand die alleen op bepaalde tijden de HD royaal box kon gebruiken en die problemen heb ik ook.
Waarom is mijn topic gewist zonder dat ik daar van op de hoogte word gebracht.
Gr Ed
Waarom is mijn topic gewist zonder dat ik daar van op de hoogte word gebracht.
Gr Ed