• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Waar is het einde?? Problemen met streamen.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Jaap Jalink
  • Startdatum Startdatum
J

Jaap Jalink

Op mijn NAS(Synology DS212j) staan afleveringen van een tv-serie. Via de Horizonbox kan ik die bekijken op de tv. Maar bij iedere aflevering stopt het streamen ca. 2 minuten voor het einde van de aflevering. Daarna is de Horizonbox vastgelopen en moet gereset worden om verder nog iets te kunnen doen. Zo weet ik nooit wie de moord gepleegd heeft. Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden?
 
Hier al eens gekeken naar alle topics over streamen en Twonky?
Staat nogal wat informatie in.
 
Bedankt voor je reactie. Helaas begrijp ik niet wat je bedoelt. waar is 'hier' ? Ik zie niets wat ik aan kan klikken.
 
Hier, als in het forum gedeelte "Horizon - Netwerk".
Alle topics over streamen (vanaf NAS), DNLA, Twonky en andere mediaservers staan in dit gedeelte.

Gewoon rondbladeren, of de zoekfunctie gebruiken.
 
Terug
Bovenaan