• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Waar blijft het nieuwe logo van UPC op digital?????

  • Onderwerp starter Onderwerp starter psa
  • Startdatum Startdatum

psa

Berichten
1.584
UPC heeft per mei 2007 een nieuwe indentiteit gekregen met een nieuw logo.
waarop alles naar mijn weten (facturen,reclame, shops, trailers etc) mee is veranderd echter de schermen van de Mediabox DVR niet! (weet niet hoe het met de andere boxen zit)

Als ik kijk op de Showchannel van UPC digital dan zie ik daar voorbij komen vb programma gemist met rechts het nieuwe logo van UPC, echter bij mij staat er nog de oude logo, dit is ook bij interactive en alle andere schermen van digital (met het oude UPC logo)

Word er binnenkort weer een nieuwe upgrade uitgevoerd voor de boxen met een geheel nieuwe layout met het nieuwe UPC logo? Want het is nu al weer bijna (over 3 maanden) alweer een jaar geleden dat UPC haar nieuwe identiteit bekend heeft gemaakt met haar nieuwe logo. ::)
 
zie de diverse andere topics die lopen daar wordt ook over gesproken. Er is recentelijk door pb1 ook weer kreet richting upc digi tv gast gestuurd.
 
Ik vraag me even af of met die letters UPC het oude loge bedoeld wordt?
Daar moet dan nu die blauwe "bloem" komen te staan?

Ik heb liever een strak beeld en geen haperende ondertitels dan een nieuw logo..... ;D
 
Interessant, zo'n nieuw logo.... Laten ze maar nieuwe zenders toevoegen, lijkt me toch iets belangrijker
 
dvanhul zei:
Interessant, zo'n nieuw logo.... Laten ze maar nieuwe zenders toevoegen, lijkt me toch iets belangrijker

Dat is niet belangrijk nieuwe zenders toevoegen, belangrijk is dat eht stabiel gaat worden en dat happeringen/golfend/flits opgelost worden dan pas de rest.
 
Devil-Strike.net zei:
Dat is niet belangrijk nieuwe zenders toevoegen, belangrijk is dat eht stabiel gaat worden en dat happeringen/golfend/flits opgelost worden dan pas de rest.

Ook dat inderdaad, maar dat logo is volgens mij wel het laatste waar de gemiddelde kijker op zit te wachten.
 
dvanhul zei:
Ook dat inderdaad, maar dat logo is volgens mij wel het laatste waar de gemiddelde kijker op zit te wachten.

Tuurlijk ben ik het met je eens dat dat logo wel kan wachten maar ik constanteerde dat alleen maar even en was erg benieuwd of meerdere mensen dat hebben/hadden. Maar ik neem aan als men daar reclame over maakt dat dat dan toch ook "binnenkort" bij de betalende klanten moet gaan veranderen?

Uiteraard moet UPC er eerst voor zorgen dat allles een beetje stabieler gaat draaien. En een beetje naar zijn behoren moet gaan functioneren. Maar ik ben bang dat niemand daar antwoord op kan/gaat geven ::)
 
Hoe dan ook, uiteindelijk komt dat nieuwe logo daar heus in beeld.

En bedrijf wil natuurlijk op een gegeven moment overal zijn nieuwe logo/huisstijl hebben en wil af van het oude.
Dat kost meestal aardig wat centen en dan nog moet je maar hopen dat ze alles hebben vervangen.

Ik werkte zelf bij een buitenlandse bank in Amsterdam, logo was ook veranderd en alles was gedaan.
Komt er na een jaar een hele hoge piet over en die komt voor het eerst aan bij het pand, hing daar aan het gebouw nog een oud logo.......
Had niemand aan gedacht en iedereen liep er dagelijk langs zonder er op te letten.....
Wij konden er wel om lachen maar de directie wat minder.... :)
Kost een paar centen zo'n logo buiten op een gebouwtje zeg........
 
Tuurlijk het zal idd wel veel kosten, maar upc verdient dan ook veel en kunnen dat makkelijk missen.
 
Terug
Bovenaan