• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

W32Time

  • Onderwerp starter Onderwerp starter pletter
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
P

pletter

bron W32Time
ID;36
De systeemtijd is gedurende 49152 seconden niet door de tijdservice gesynchroniseerd
omdat geen van de tijdproviders een bruikbaar tijdstempel heeft kunnen aanbieden.
De systeemklok is niet gesynchroniseerd.
Vraag moet dit van isp/andre tijdprovider komen
word steeds s'nachts om 3:06 gedisconnect
heb in de tijd als van (time.windows.com) naar (time.nist.gov) verandert
zonder resultaat helaas
misschien is dit bij jullie bekend
groet peter
 
bron W32Time
ID;36
De systeemtijd is gedurende 49152 seconden niet door de tijdservice gesynchroniseerd
omdat geen van de tijdproviders een bruikbaar tijdstempel heeft kunnen aanbieden.
De systeemklok is niet gesynchroniseerd.
Vraag moet dit van isp/andre tijdprovider komen
word steeds s'nachts om 3:06 gedisconnect
heb in de tijd als van (time.windows.com) naar (time.nist.gov) verandert
zonder resultaat helaas
misschien is dit bij jullie bekend
groet peter

Geeft je windows een foutmelding of een programma ?
Maar wat wordt er dan gedisconnect om 3:06 uur ?
Normaal zou de tijd van windows gewoon ongesynchroniseerd door moeten lopen zonder dat je gedisconnect wordt. Graag wat meer uitleg wat je bedoelt.

Je kunt eventueel ook als tijdserver gebruiken: ntp0.nl.net (ntp-nul dus geen hoofdletter O)
 
dit is een foutmelding in windows systembeheer/logboeken/systeem
mischien kan je hier iets mee

peter
 
NOTE cees ik heb even dat adress in router gezet misschien is dat het probleem met sync tijd we zullen zien

en bedankt voor je snelle reactie

je hoor van mij als het nu beter is

peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan