• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

VRT splitst de zender Ketnet/Canvas in twee aparte zenders

Berichten
725
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Met ingang van 1 mei splitst de VRT de zender Ketnet/Canvas op in twee aparte zenders.

doet upc dit ook ik lees er niets over?
 
helliebv zei:
Met ingang van 1 mei splitst de VRT de zender Ketnet/Canvas op in twee aparte zenders.

doet upc dit ook ik lees er niets over?

https://www.totaaltv.nl/nieuws/8639/?id2=0&keuze=1
 
Iedereen die bij UPC digitaal naar televisie kijkt, kan vanaf de operationele start van het derde Vlaamse publieke tv-kanaal hiernaar kijken. Dit komt omdat UPC dit tv-kanaal in het digitale instappakket Starter plaatst. UPC start de doorgifte op het moment dat de VRT hiervoor toestemming geeft. Dit is naar alle waarschijnlijkheid medio mei het geval als Canvas en Ketnet zelfstandige tv-kanalen zijn geworden. Bij UPC en CanalDigitaal wordt Ketnet niet in HD-kwaliteit aangeboden.

nou dat zullen de kinderen leuk vinden op de slaapkamers vindt die kijken dus niet digitaal!
 
Dat zal vast tzt worden geadviseerd door de lokale programmaraden om ook op analoog beschikbaar te maken. We mogen blij zijn dat ze de zender toevoegen aan hun aanbod.
 
we betalen genoeg toch,mogen ze ook wel wat voor terug geven.
 
helliebv zei:
nou dat zullen de kinderen leuk vinden op de slaapkamers vindt die kijken dus niet digitaal!

Dan schakelen ze maar in op Nederland 3, Telekids, KinderNet, Disney of weet ik wat er nog meer niet is.
 
Voor de slaapkamer heb ik nog Digitenne. Kreeg net een email van KPN dat ze na de ontkoppeling bij de VRT alleen Canvas nog door gaan geven en het 3e kanaal (Ketnet) dus niet. :9
 
Kinderen moeten buitenspelen 8) en helemaal geen tv kijken. haha. waar mensen zich hier druk om maken. Er is gelukkig geen must-carry verplichting tot de slaapkamer.
 
pb1 zei:
Kinderen moeten buitenspelen 8) en helemaal geen tv kijken. haha. waar mensen zich hier druk om maken. Er is gelukkig geen must-carry verplichting tot de slaapkamer.

Helemaal met je eens. Ik zit ook niet te wachten op Ketnet op mijn slaapkamer. Wat ik alleen wilde aangeven is dat als je alleen Digitenne hebt binnen je gezin (en dat zullen er nog een flink aantal zijn in NL), dan heb je dus helemaal geen Ketnet meer, voor de kinderen. Was meer een reactie op "helliebv"
 
fred54 zei:
Was meer een reactie op "helliebv"
Mijn reactie was ook niet op jou gericht maar ook op Helliebv.
Ik denk dat meer en meer duidelijk wordt dat Digitenne beperkte bandbreedte heeft. Er komt meer bandbreedte beschikbaar, maar dan moet er weer nieuwe keuzes gemaakt worden tussen meer zenders of HD zenders toevoegen. Prijs-kwaliteit verhouding is voor de Digitenne propositie doorgeslagen naar prijs.
 
Terug
Bovenaan