H
h-n
Hee beste mensen:
Sinds 3 jaar al gebruik ik chello internet en al 3 jaar is de verbinding niet stabiel maar meestal doet ie het redelijk.
Fouten in facturen zijn normaal, onbekwame helpdeskmedewerkers die je steeds weer je stekkertje uit je modem laten halen, "doet ie het nu meneer"? Afspraken, waar een montuer gewoon niet of te vroeg verschijnt om echt helemaal ziek van te worden.
Nu mijn aansluiting verhuisd, en voila nog meer problemen uiteraard.
Al 8 dagen gewoon geen internet klaar.
En dan de hd, kreeg maandag een vrouw uit limboland aan de telefoon, jaja voor 10 eurocent per minuut uiteraard he, en deze kon ik amper verstaan "sorry meneer zwaar weekend gehad" was haar reden?? en die wist me te vertellen dat ik ondanks mijn hulpkreet voor een monteurdeze niet kon krijgen want er was een block storing?? nieuwe term voor mij maar het zal wel weer. Deze storing moest eerst opgelost worden en dan moets ik zien of mn internet het weer deed en zo niet dan kon er dan pas een monteur ingepland worden.
Ik zeg mevrouw voor deze block storing whatever deed mn internet het ook al niet hoor, sorry zegt ze daar kunnen we niks aan doen geduld moet u hebben
Blok stroring voor bij jaja, maar uiteraard geen internet hier, dus weer bellen.
En waarom in de vredesnaam krijg ik een of andere kl...te directeur aan de lijn die mij vraagt of ik wil meewerken aan een tevredenheidsonderzoek
? 10 euricent per minuut plus kosten mobiel, ik ben toch niet op mn kop gevallen of wel?? Hou es op met die onzin, vreselijk irritant!!
Maar in ieder geval, er zal een monteur komen, en die sturen ze hierheen tussen 12 en 6 ofzo, is die gast hier om kwart voor 12 en niemand thuis hier. Wel een briefje in de bus want ik moet wel 30 euri betalen uiteraard aan de grootste factureerfabriek van nederland nou mooi niet dus, weer bellen.
Meneer een monteur kan helemaal niks bij u vandaag want er is een block storing, neeeeeeeeeeeee hou op niet weer.
Dus die moet eerst klaar voor ik een monteur in kan plannen, nou breekt mn klomp echt waar.
In mn hele carriere heb ik nog nooit zo een incompetent bedrijf meegemaakt waar ik ruim 30 euro per maand aan betaal voor een slap internetverbindinkje, en waar een helpdesk zit waar maximaal een procent of 5 daadwerkelijk serieus met zn vak bezig is, te triest voor woorden echt.
Nu lekker op een telefoonlijn internetten, mischien een idee voor chello om dat te gaan doen, dat werkt tenminste altyd en heb geen zwaar irritante helpdesk meer nodig
Ben benieuwd wanneer ik mn internet weer kan gebruiken, ik moet nu maar een paar keer bellen met de helpdesk om te vragen of de block storing opgeheven is zeggen ze, is toch ongeloofelijk en te gekvoor woorden.
In 1 woord vreeessseeeelijk bedrijf en niet aan beginnen nooooooit weer
Ik scheur dat kl... modem van de muur en lever m hoogstpersoonlijk in want een dergelijk bedrijf als upc verdient gewoon geen klanten.
Zo dit moest ik ff kwijt
Sinds 3 jaar al gebruik ik chello internet en al 3 jaar is de verbinding niet stabiel maar meestal doet ie het redelijk.
Fouten in facturen zijn normaal, onbekwame helpdeskmedewerkers die je steeds weer je stekkertje uit je modem laten halen, "doet ie het nu meneer"? Afspraken, waar een montuer gewoon niet of te vroeg verschijnt om echt helemaal ziek van te worden.
Nu mijn aansluiting verhuisd, en voila nog meer problemen uiteraard.
Al 8 dagen gewoon geen internet klaar.
En dan de hd, kreeg maandag een vrouw uit limboland aan de telefoon, jaja voor 10 eurocent per minuut uiteraard he, en deze kon ik amper verstaan "sorry meneer zwaar weekend gehad" was haar reden?? en die wist me te vertellen dat ik ondanks mijn hulpkreet voor een monteurdeze niet kon krijgen want er was een block storing?? nieuwe term voor mij maar het zal wel weer. Deze storing moest eerst opgelost worden en dan moets ik zien of mn internet het weer deed en zo niet dan kon er dan pas een monteur ingepland worden.
Ik zeg mevrouw voor deze block storing whatever deed mn internet het ook al niet hoor, sorry zegt ze daar kunnen we niks aan doen geduld moet u hebben

Blok stroring voor bij jaja, maar uiteraard geen internet hier, dus weer bellen.
En waarom in de vredesnaam krijg ik een of andere kl...te directeur aan de lijn die mij vraagt of ik wil meewerken aan een tevredenheidsonderzoek

Maar in ieder geval, er zal een monteur komen, en die sturen ze hierheen tussen 12 en 6 ofzo, is die gast hier om kwart voor 12 en niemand thuis hier. Wel een briefje in de bus want ik moet wel 30 euri betalen uiteraard aan de grootste factureerfabriek van nederland nou mooi niet dus, weer bellen.
Meneer een monteur kan helemaal niks bij u vandaag want er is een block storing, neeeeeeeeeeeee hou op niet weer.
Dus die moet eerst klaar voor ik een monteur in kan plannen, nou breekt mn klomp echt waar.
In mn hele carriere heb ik nog nooit zo een incompetent bedrijf meegemaakt waar ik ruim 30 euro per maand aan betaal voor een slap internetverbindinkje, en waar een helpdesk zit waar maximaal een procent of 5 daadwerkelijk serieus met zn vak bezig is, te triest voor woorden echt.
Nu lekker op een telefoonlijn internetten, mischien een idee voor chello om dat te gaan doen, dat werkt tenminste altyd en heb geen zwaar irritante helpdesk meer nodig
Ben benieuwd wanneer ik mn internet weer kan gebruiken, ik moet nu maar een paar keer bellen met de helpdesk om te vragen of de block storing opgeheven is zeggen ze, is toch ongeloofelijk en te gekvoor woorden.
In 1 woord vreeessseeeelijk bedrijf en niet aan beginnen nooooooit weer
Ik scheur dat kl... modem van de muur en lever m hoogstpersoonlijk in want een dergelijk bedrijf als upc verdient gewoon geen klanten.
Zo dit moest ik ff kwijt