G
Guest
Heel vreemd, maar sinds we hier kabeltelefoon hebben gaat bijna iedere dag wel een keer de telefoon en dan wanneer we het willen beantwoorden is de verbinding verbroken.
Voorheen hadden we dit eigenlijk vrijwel nooit.
Zijn er meer die hier last van hebben of zou het gewoon toeval zijn ?
We hebben een geheim, niet opvraagbaar, nummer dus dan zou het puur willekeur moeten zijn als iemand op de pesttoer is.
Voorheen hadden we dit eigenlijk vrijwel nooit.
Zijn er meer die hier last van hebben of zou het gewoon toeval zijn ?
We hebben een geheim, niet opvraagbaar, nummer dus dan zou het puur willekeur moeten zijn als iemand op de pesttoer is.