D
Dave670
Hallo allemaal,
Jullie denken misschien dat komt hij weer, heeft hij altijd problemen!
Maar dit vind ik erg vreemd:
Sinds 1 juni 2010 worden wij gebeld door nlv1nl ? (dit weergeeft onze telefoon)
ook 2 + 3 juni hetzelfde geval en telkens rond de klok van 11.30
Ik heb even gekeken op google en las dat het de verkoop afdeling van UPC is?
Weet iemand hier meer over?
Jullie denken misschien dat komt hij weer, heeft hij altijd problemen!
Maar dit vind ik erg vreemd:
Sinds 1 juni 2010 worden wij gebeld door nlv1nl ? (dit weergeeft onze telefoon)
ook 2 + 3 juni hetzelfde geval en telkens rond de klok van 11.30
Ik heb even gekeken op google en las dat het de verkoop afdeling van UPC is?
Weet iemand hier meer over?
