• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Vreemde telefoon gesprek

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Dave670
  • Startdatum Startdatum
D

Dave670

Hallo allemaal,

Jullie denken misschien dat komt hij weer, heeft hij altijd problemen!
Maar dit vind ik erg vreemd:

Sinds 1 juni 2010 worden wij gebeld door nlv1nl ? (dit weergeeft onze telefoon)
ook 2 + 3 juni hetzelfde geval en telkens rond de klok van 11.30

Ik heb even gekeken op google en las dat het de verkoop afdeling van UPC is?
Weet iemand hier meer over?
 
Na wat gegoogle kwam ik idd ook uit op upc verkoop afdeling, waarbij ze je een aanbieding doen(als het werkt)
 
Aanbieding?

ummm dat dacht UPC?
Maare waarom word er dan neergelegd als je opneemt?
 
davy16 zei:
Aanbieding?

ummm dat dacht UPC?
Maare waarom word er dan neergelegd als je opneemt?

Volgens die ene gast die ik op google vond is het een computer die je beld waarna je daarna een medewerker aan de lijn krijgt en daar gaat het nog wel eens fout.
 
Devil-Strike.net zei:
Volgens die ene gast die ik op google vond is het een computer die je beld waarna je daarna een medewerker aan de lijn krijgt en daar gaat het nog wel eens fout.
klopt al 3 dagen!
Ik weet niet wat UPC ons wilt aanbieden maar wij zijn net geupgrade.
Ik zal UPC zelf wel even bellen, met het verzoek te stoppen met bellen :6
 
UPC Gebeld, maar de medewerker kon niks vinden in het systeem dat er iemand gebeld zou hebben naar ons.
UPC gaat er wel mee aan de gang om te zien of het een computer is, of het toch een medewerker is.

Ben benieuwd dus... 8)
 
Ik gebruik de 141 service van UPC, dat betekend zoveel als dat iemand die anoniem naar mij belt er niet door komt en ook hoort dat ik geen telefoon nummers accepteer die afgeschermd zijn.
Toch werd ik door een privé persoon gebeld, die ik ook ken, met een afgeschermd nr. die toch die service had kunnen omzeilen.
Op de nr.melder verscheen NLV1NL geen melding.
Bij navraag bij de UPV vertelde iemand mij dat het een belcentrale was die niet door particulieren gebruikt kon worden, wat mij verbaasd want deze persoon is gewoon een particulier.
Als ik hier lees is het de verkoopafdeling van UPC zelf....ik snap er niets van jullie wel?
 
Bij mij was het geen UPC verkoopafdeling.
Het was bij mij een of andere weekblad.
Erg vreemd dat ze overigens de regels overtreden en dan maar via de NLV1NL melding gaan werken
 
Het is zeker vreemd.
Het zouden 0900 belcentrales zijn zoiets naam bellen, dat zei de medewerken van de UPC.
Omdat die centrales toch iets van een identificatie mee zouden geven komen ze door dit soort dingen heen.
Iemand zou dan veel moeite hebben moeten doen om mij op deze manier te bellen.
Veel wijzer ben ik van zijn antwoord niet geworden.
 
wat is het 141 service kun je wat meer hier over vertellen namelijk ik heb ook last van vreemde belletjes en zal dit service mij ook handig zijn
 
Terug
Bovenaan