C
CENTAUR
Mijn oma van 92 heeft al enkele jaren digitale tv en met haar 92 jaar kan ze er goed mee overweg, uitzending gemist en opnemen kan ze allemaal.
Alleen heeft ze wat vreemds , van de week kreeg ze alleen maar carchannel, hij sprong steeds terug op dat kanaal.
Ook de menu's waren plots in het engels, ik met haar telefonisch vanaf de fabrieksinstellingen opnieuw ingesteld.
(ja dat lukte haar met haar 92 jaar !)
Alles weer goed maar nu belde ze net weer, zelfde probleem maar nu is alles in het pools of zo.
Ik kan haar daar nu niet doorheen loodsen, ik ga morgen bij haar langs maar ik ken de taal die box heeft waarschijnlijk ook niet.
Dus mijn vraag is hoe kom ik weer terug bij de fabrieksinstellingen zonder dat ik de taal van de menu's ken??
Iemand een idee waarom de box vastloopt en alleen carchannel wil weergeven en de taal veranderd??
Hoop dat iemand tips heeft, alvast enorm bedankt.
hoop dat ik mijn omatje kan helpen want ze was gelijk depri.
Ze zit hele dagen achter dat ding.
Peter
Alleen heeft ze wat vreemds , van de week kreeg ze alleen maar carchannel, hij sprong steeds terug op dat kanaal.
Ook de menu's waren plots in het engels, ik met haar telefonisch vanaf de fabrieksinstellingen opnieuw ingesteld.
(ja dat lukte haar met haar 92 jaar !)
Alles weer goed maar nu belde ze net weer, zelfde probleem maar nu is alles in het pools of zo.
Ik kan haar daar nu niet doorheen loodsen, ik ga morgen bij haar langs maar ik ken de taal die box heeft waarschijnlijk ook niet.
Dus mijn vraag is hoe kom ik weer terug bij de fabrieksinstellingen zonder dat ik de taal van de menu's ken??
Iemand een idee waarom de box vastloopt en alleen carchannel wil weergeven en de taal veranderd??
Hoop dat iemand tips heeft, alvast enorm bedankt.
hoop dat ik mijn omatje kan helpen want ze was gelijk depri.
Ze zit hele dagen achter dat ding.
Peter


