• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Vreemde Factuur

Berichten
218
Zonet heb ik er al over gebeld en ze zou het in orde maker, dus ga er vanuit dat het goed komt. Toch even de facturen hier geschetst, wie weet hebben andere dit ook en zijn hiermee dan ook getipt:

Factuur december, nog niets aan de hand
Factuur januari, 20 euro meer...
 

Bijlagen

  • factuur december 2013.jpg
    factuur december 2013.jpg
    55,3 KB · Weergaven: 95
  • factuur januari 2014.jpg
    factuur januari 2014.jpg
    72,4 KB · Weergaven: 99
Tweede factuur is niet over één maand maar een verrekening met de nieuwe maand en vorige maand door wijziging in je abonnement.
Klopt het totaal bedrag niet op die manier?
 
Het staat ook duidelijk onder de factuur dat die factuur gaat over een langere periode dan een maand.

Je krijgt 14/31 terug van je oude abonnement maar je betaald 1+14/31 van je nieuwe abonnement in deze factuur
 
Zou kunnen, ik zie ook nu pas dat het een langere periode betreft.. Blijft bij UPC was echter niet meegerekend terwijl dit voor een jaar gold. De telefoniste zei eerst dat dit niet meer geld maar kwam daar op terug toen ik haar vertelde dat er toch duidelijk stond dat dit tot bijna eind 2014 mij is beloofd en wat ook op eerdere facturen staat...
 
ik zie toch een pakket wijziging van 120 naar 100
en bij zo een wijziging raak je vaker je blijf bij upc korting kwijt die overigens niet voor heel 2014 zou gelden maar tot 14-10-2014 zoals je kan lezen op de december factuur
 
De laatste pakketwijzigingen waren in oktober. Toen is mij telefonisch beloofd dat 'blijft bij upc korting' gehandhaafd zou blijven, dus daar moeten ze aan houden.

Wat ik bedoelde tot eind van 2013, was dus oktober, dat is 2 maanden voor het einde van het jaar :p

Nu heeft de telefoniste ongevraagd een ander pakket opgestuurd... Alweer gebeld en ik moet het maar aan de deur weigeren, gaat goed met de administratie van upc.
 
Terug
Bovenaan