• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

vreemd tekentje linksbovenin beeld.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter MANONNA
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

MANONNA

Goedenavond.
Gisterenavond viel het geluid weg maar ik ging toch naar bed dus zo gelaten. Vandaag heb ik even de stekker eruit getrokken en alles weer ok. Na 10 minutne kwam linksboven in beeld een klein donkerblauw vierkantje,met een grote M met er net naast een z
Eromheen een witte rand.
Hartstikke leuk,maar wat is dat dan? Nooit gezien en het gaat ook niet weg?
 
Dit is waarschijnlijk een icon voor een mail message. Via het menu kun je de mail kiezen en lezen.
 
Oh? Kan dat ook nog?
Bedankt,dan ga ik dat nu ff nakijken.
ben benieuwd....
 
Ja dat was het!
Bedankt,mail gelezen en tekentje is weg:cool:
 
hoe? wat?

ik lees hier iets over een mailfunctie.
kan iemand mij vertellen hoe dat werkt en wie je daarmee kunt bereiken?
 
thx. :mrgreen:
(jammer dat je niet naar personen kunt mailen binnen het ziggo netwerk.)
 
Nou bedankt mensen.
Ik weet nu waar het voor dient. Ik heb het verder ook niet meer zien terugkomen.
Gaan ze van Ziggo mij nu ook nog mailen?
Hahahaha.
Ze doen maar :cool:
 
Hellup!
dan maak ik maar vast mijn eigen dure telefoonlijn aan :mrgreen:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan