M
MANONNA
Goedenavond.
Gisterenavond viel het geluid weg maar ik ging toch naar bed dus zo gelaten. Vandaag heb ik even de stekker eruit getrokken en alles weer ok. Na 10 minutne kwam linksboven in beeld een klein donkerblauw vierkantje,met een grote M met er net naast een z
Eromheen een witte rand.
Hartstikke leuk,maar wat is dat dan? Nooit gezien en het gaat ook niet weg?
Gisterenavond viel het geluid weg maar ik ging toch naar bed dus zo gelaten. Vandaag heb ik even de stekker eruit getrokken en alles weer ok. Na 10 minutne kwam linksboven in beeld een klein donkerblauw vierkantje,met een grote M met er net naast een z
Eromheen een witte rand.
Hartstikke leuk,maar wat is dat dan? Nooit gezien en het gaat ook niet weg?
