D
denholt
Hebben meer mensen last van het feit dat de mediabox weergeeft dat de bekabeling niet goed is en daarom Ondemand het niet meer doet. Hij doet het normaal wel maar af en toe krijg ik die melding en kan ik geen uitzending gemist kijken. Dit terwijl ik niks met de aansluiting heb gedaan......erg irritant 
