• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Vreemd, Ondemand doet het weer eens niet

  • Onderwerp starter Onderwerp starter denholt
  • Startdatum Startdatum
D

denholt

Hebben meer mensen last van het feit dat de mediabox weergeeft dat de bekabeling niet goed is en daarom Ondemand het niet meer doet. Hij doet het normaal wel maar af en toe krijg ik die melding en kan ik geen uitzending gemist kijken. Dit terwijl ik niks met de aansluiting heb gedaan......erg irritant >:(
 
hoi,

had ik eergisteren ook.
bij mij werkte het volgende : de box even uitgeschakeld en daarna weer aangezet.
 
Ik heb alles al aan en uit gezet maar dat werkt bij mij helaas niet... :'(
 
hallo heb nu sinds juli upc royaal wat een drama heb al een nieuwe media box en nog niet goed on demand werkt niet krijg steeds code cd 103 heb al tig keer met upc gebeld maar ze krijgen het probleem niet opgelost nu heb ik al 4 maal te horen gekregen dat ze mij terug bellen of mailen maar dit doen ze niet meer beeld kwalitijd is ook niet goed zit nu te kijken naar een nieuwe aanbieder of schotel ben ik ook van die wacht tijden bij de help desk af ik raad dan ook iedereen aan eens goed na te denken of ze wel upc zouden nemen ik in ieder geval niet meer ben er helemaal klaar mee
 
TedZero zei:
Heb je deze oplossing al geprobeerd?
Ik hen 2 dagen geleden de HD gebeld nadat ik na een hele lange tijd ook dit probleem had en de methode heb doorgevoerd zoals die op site beschreven staat, zelfs nog uitgebreider gedaan door eerst een andere regio te kiezen.
De HD medewerker gaf toe dat dit probleem "mogelijk" bij UPC zelf kon zitten. Eigenlijk kunnen ze dit niet eens zien.
Enfin een halve dag later was het probleem weer weg.
 
Nu alles geprobeerd, niets helpt. foutcode is cd105. Ik weet dat hij het wel weer een keer gaat doen maar het is toch raar dat hij de ene keer aangeeft dat het aan de bekabeling ligt en de volgende dag kan hij het zo maar weer doen.............................
 
Ik heb dit ook. Heeft een tijdje goed gewerkt. Nu is het weer fout. Bekabeling zegt UPC. Maar dan kan niet. Alles nagekeken opnieuw aangesloten, maar helaas nog niets.
 
Joop zei:
Ik heb dit ook. Heeft een tijdje goed gewerkt. Nu is het weer fout. Bekabeling zegt UPC. Maar dan kan niet. Alles nagekeken opnieuw aangesloten, maar helaas nog niets.
Het is echt een drama dat hele UPC gemiddeld 2 a 3 keer per jaar grote storing, en bijna maandelijks wel kleinere storingen dat bepaalde diensten het niet doen. UPC kom eens met een stabiel pakket!
 
denholt zei:
Dit terwijl ik niks met de aansluiting heb gedaan......erg irritant >:(

Je hebt, neem ik aan, toch wel even gecontroleerd of de aansluitingen nog goed contact maken?

Als je er sinds 2002 idd niets mee gedaan hebt, is het contact na al die tijd "mogelijk" verslechterd door corrosie of oxidatie. Lage frequenties zijn daar het meest gevoelig voor, dus zeker ook het retoursignaal van het kabelmodem in je box (dat zit ergens tussen 5 en 65 MHz). Meestal is het voldoende om de aansluitpluggen in je mediabox en de WCD een aantal keren los te halen en weer aan te sluiten. In hardnekkige gevallen ook een eventuele f-connector op het AOP even losdraaien en opnieuw zorgvuldig aansluiten.
 
Terug
Bovenaan