F
Fradet
Vandaag weer een mail gehad van de consumentenbond n.a.v. H2 update.
De bijbehorende vragenlijst netjes ingevuld, en weer wachten op de reactie van COAX, Consumentenbond en UPC.
https://www.consumentenbond.nl/campagnes/telecomplex/upc-horizon-panel/
Heeft u vragen of opmerkingen, stuur dan een e-mail naar
[email protected]
De bijbehorende vragenlijst netjes ingevuld, en weer wachten op de reactie van COAX, Consumentenbond en UPC.
https://www.consumentenbond.nl/campagnes/telecomplex/upc-horizon-panel/
Heeft u vragen of opmerkingen, stuur dan een e-mail naar
[email protected]
