- Berichten
- 667
- Internet
- KPN
- Digitale TV
- KPN
Vrijdag heb ik mijn grijze Thomson DVR ingeruild voor de Horizon. Aansluiten en gebruik gaat goed. Maar ik heb een paar vragen aan ervaren Horizon gebruikers:
Mbt de instelling: - Wat is de beste/mooiste instelling bij HDMI resolutie? (TV-resolutie aanhouden of 1080P/1080I/720P/576P).
- Wat is de beste instelling bij beeldkwaliteit? (Automatisch of RGB).
Verder zijn er nog dingen welke ik mis tov mijn DVR. Kan je op de Horizon:
- een opname vooruit/achteruitspoelen met vaste tijdsintervallen van bijvoorbeeld 1 of 5 minuten?
- Hoe kan je zien hoeveel % van je schijf er nog resteert?
Ook tips hoe langs je favoriete zenders te zappen hoor ik graag!
Alvast bedankt voor de reacties.
Mbt de instelling: - Wat is de beste/mooiste instelling bij HDMI resolutie? (TV-resolutie aanhouden of 1080P/1080I/720P/576P).
- Wat is de beste instelling bij beeldkwaliteit? (Automatisch of RGB).
Verder zijn er nog dingen welke ik mis tov mijn DVR. Kan je op de Horizon:
- een opname vooruit/achteruitspoelen met vaste tijdsintervallen van bijvoorbeeld 1 of 5 minuten?
- Hoe kan je zien hoeveel % van je schijf er nog resteert?
Ook tips hoe langs je favoriete zenders te zappen hoor ik graag!
Alvast bedankt voor de reacties.
