• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Vragen over SMF forum software

  • Onderwerp starter Onderwerp starter DeTim
  • Startdatum Startdatum
D

DeTim

Hoi,
ik ben nu bezig met een smf forum maken maar ik wil kunnen zorgen dat alleen ik mensen kan registreren en niet dat alle vreemden dat kunnen.
gaat dat?
zo ja, hoe?
gr tim
 
Yep dat kan..
In het admin center ga je naar Registratie > Instellingen
En daar kies je voor "toestaan leden" ofzoiet.

Mensen kunnen zich dan wel registreren, maar jij moet ze dan handmatig activeren.

Of je kan de registratie ook helemaal uit zetten.
 
bedankt.
nog een vraag:
hoe hebben jullie simple machines forum weggekregen?
en ik heb een gallery pack geinstalleerd maar hoe gebruik ik dat?
groetjes
 
Dat is alweer wat lastiger.
Ik denk dat je hier meer succes hebt: https://www.simplemachines.org/community/index.php?board=66.0
 
Terug
Bovenaan