• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Vragen/klachten via E-mail mag maar één keer

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Thistle
  • Startdatum Startdatum
T

Thistle

Onlangs heb ik Chello gevraagd waarom ik naar alle nummers kan doorschakelen behalve prepaid nummers.
Helaas ontving ik een antwoord wat niet veel met mijn vraag te maken had.
Besloot daarom mijn vraag nog eens wat duidelijker te stellen.
Tot vandag 21:00 uur was dat niet gelukt, dit vanwege een technische probleem wist Chello servicedesk me te melden (autoreply) konden ze geen mail meer ontvangen.
Tot ik het nogmaals probeerde met andere afzender, toen werkte alles weer prima...

Weet iemand of Chello beperkingen heeft op de aantal keer dat je de helpdesk mag mailen... ?

Gary
Leeuwarden
 
Thistle zei:
Weet iemand of Chello beperkingen heeft op de aantal keer dat je de helpdesk mag mailen... ?
1) Nee
2) Chello was de naam van de internetdienst die door UPC Nederland wordt aangeboden. Chello is GEEN bedrijf (verwar chello niet met chellomedia!!).
3) Stel je je vraag via het online contactformulier?
4) Over welk product hebben we het hier? UPC Mobile of UPC Telefonie?
 
1) ?
2) ?
3) Inderdaag via het online contactformulier
4) Ook ik had inderdaad wat duidelijker moeten zijn, het gaat om telefonie thuis van UPC, in combinatie met internet en CAI.

Het ging echter om het volgende...

Volgens mij is het stellen van vragen via deze contact formulier beperkt tot één vraag per e-mail adres. bij een vervolgvraag krijg ik altijd de melding dat er door een technische fout mijn e-mail niet wordt geaccepteerd.
Wanneer ik mijn vraag stel en alles hetzelfde invul en het met een andere antwoordadres opstuur, gaat alles prima....

Kan iemand dit bevestigen.. ?
 
Thistle zei:
Volgens mij is het stellen van vragen via deze contact formulier beperkt tot één vraag per e-mail adres. bij een vervolgvraag krijg ik altijd de melding dat er door een technische fout mijn e-mail niet wordt geaccepteerd.
Wanneer ik mijn vraag stel en alles hetzelfde invul en het met een andere antwoordadres opstuur, gaat alles prima....

Kan iemand dit bevestigen.. ?

Nee, er is geen sprake van een limiet of iets dergelijks. Ik heb er helaas ook geen verklaring, maar normaal gesproken zou dit niet mogen gebeuren.

Wat betreft je oorspronkelijke vraag over het doorschakelen naar prepaid nummers: dit wil ik wel eens uit laten zoeken.

Als ik het goed begrijp probeer je je vaste lijn door te schakelen naar een pre-paid mobiel nummer maar lukt dit niet. Doorschakelen naar andere (mobiele?) nummers lukt wel.

Zou je me een pb-tje willen sturen met je gegevens en ook aan willen geven naar welke nummers je niet door kunt schakelen? Ik ben ook benieuwd naar wie de mobiele aanbieder is waarnaar je wil doorschakelen.
 
Wassily-UPC zei:
Wat betreft je oorspronkelijke vraag over het doorschakelen naar prepaid nummers: dit wil ik wel eens uit laten zoeken.

Als ik het goed begrijp probeer je je vaste lijn door te schakelen naar een pre-paid mobiel nummer maar lukt dit niet. Doorschakelen naar andere (mobiele?) nummers lukt wel.

Doorschakelen naar prepaidnummers heeft bij mij altijd gewerkt. Ik gebruik het altijd als ik een paar dagen weg ben.
 
Wassily, Sorry dat mijn reactie zo lang duurde, laatste dagen voor bouwvak, druk op het werk en zo....

Mijn probleem lijkt opgelost, plotseling gaat doorschakelen naar mijn pre-paid nummer wel goed...
Ik vermoed dat het te maken heeft gehad met het nummer zelf. Dit nummer gebruik ik maar heel zelden, ik had hem dus al ruim een half jaar niet meer actiev gehad. Het viel mij op dat nadat ik hem een keer wat langer aan heb gelaten het na een dag wel lukte. Dit had ik helaas nog niet eerder geprobeerd want zolang ik er niet naartoe kon doorschakelen, had ik hem niet nodig/deed ik hem weer uit...

Iedereen, bedankt voor jullie inbreng....
Gary
Leeuwarden
 
Terug
Bovenaan