• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

vragen/klachten fusie UPC/Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gast

1.Ten 1ste zie ik geen mogelijkheid meer TV met CI+ te bestellen en het duurste royaal pakket lijkt alleen mogelijk te zijn met een Horizonbox. Hoe zit dit?
2.Er lijkt geen mogelijkheid te zijn Kabel TV (alleen ongecodeerde zenders) icm. Telefoon en/of internet te bestellen.
3.Te klein Ziggo TV logo op Horizon.TV en de Horizon App.
4.Er wordt gesteld dat het ongecodeerde pakket uit 30 zenders bestaat maar in de ongecodeerde zenderlijst staan er ruim 45.
5.Waarom wordt er gesproken over HD zenders op Horizon.TV/Horizon App?
De kwaliteit is niet beter dan de Horizon.tv/App SD zender laat staan HD.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
1.Ten 1ste zie ik geen mogelijkheid meer TV met CI+ te bestellen en het duurste royaal pakket lijkt alleen mogelijk te zijn met een Horizonbox. Hoe zit dit?
2.Er lijkt geen mogelijkheid te zijn Kabel TV (alleen ongecodeerde zenders) icm. Telefoon en/of internet te bestellen.
3.Te klein Ziggo TV logo op Horizon.TV en de Horizon App.
4.Er wordt gesteld dat het ongecodeerde pakket uit 30 zenders bestaat maar in de ongecodeerde zenderlijst staan er ruim 45.
5.Waarom wordt er gesproken over HD zenders op Horizon.TV/Horizon App?
De kwaliteit is niet beter dan de Horizon.tv/App SD zender laat staan HD.

1. https://www.ziggo.nl/alles-in-1/zelf-samenstellen/
https://www.ziggo.nl/televisie/ontvangers/ci-plus/
2. https://www.ziggo.nl/tv-internet/
Voor telefonie heb je toch echt ook internet van Ziggo nodig. Maar je kan ook los televisie nemen.
https://www.ziggo.nl/televisie/vergelijken/
3. Serieus? Is dat echt een klacht?
4. https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/
Ongecodeerd pakket bestaat uit 30 zenders en daarnaast nog regionale zenders.
5. Ik vermoed dat beeldkwaliteit in de app sterk afhankelijk is van het scherm van je tablet/ smartphone + snelheid van je internet verbinding.
 
Je hebt sowieso geen HD-zenders op horizon.tv en de app. Al vanaf het begin niet. Dat er een zender als bron gebruikt wordt, boeit in dit geval niet. Zeker niet met de gebruikte bitrates. Daarnaast snap ik je probleem niet met dat te kleine Ziggo logo?
 
1. https://www.ziggo.nl/alles-in-1/zelf-samenstellen/
https://www.ziggo.nl/televisie/ontvangers/ci-plus/
2. https://www.ziggo.nl/tv-internet/
Voor telefonie heb je toch echt ook internet van Ziggo nodig. Maar je kan ook los televisie nemen.
https://www.ziggo.nl/televisie/vergelijken/
3. Serieus? Is dat echt een klacht?
4. https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/
Ongecodeerd pakket bestaat uit 30 zenders en daarnaast nog regionale zenders.
5. Ik vermoed dat beeldkwaliteit in de app sterk afhankelijk is van het scherm van je tablet/ smartphone + snelheid van je internet verbinding.

1.De CI+ optie heb ik gevonden (niet super makkelijk te vinden) maar zie geen Royaal zonder Horizonbox.
2.Bij zelf samenstellen heeft het minimum zenderpakket al 60 zenders. Dus niet enkel de ongecodeerde zenders.
3.Ja, het ziet er niet uit.
4.Slordig
5.Dan nog zijn het geen HD zenders, en het heeft ook geen meerwaarde tegenover de SD versie.
Waarom zou je de zenders er trouwens dubbel opzetten? Beter is dan een kwaliteit keuze optie in de player, en/of dat de player de kwaliteit automatisch aanpast aan de bandbreedte.
 
Je hebt sowieso geen HD-zenders op horizon.tv en de app. Al vanaf het begin niet. Dat er een zender als bron gebruikt wordt, boeit in dit geval niet. Zeker niet met de gebruikte bitrates. Daarnaast snap ik je probleem niet met dat te kleine Ziggo logo?
Als je gaat zoeken naar klachten, dan krijg je dit soort klachten?

Sent from my MI 3W using Tapatalk
 
1.De CI+ optie heb ik gevonden (niet super makkelijk te vinden) maar zie geen Royaal zonder Horizonbox.
2.Bij zelf samenstellen heeft het minimum zenderpakket al 60 zenders. Dus niet enkel de ongecodeerde zenders.
3.Ja, het ziet er niet uit.
4.Slordig
5.Dan nog zijn het geen HD zenders, en het heeft ook geen meerwaarde tegenover de SD versie.
Waarom zou je de zenders er trouwens dubbel opzetten? Beter is dan een kwaliteit keuze optie in de player, en/of dat de player de kwaliteit automatisch aanpast aan de bandbreedte.

1. Jij wijst een pakket aanbieding aan. Alles is ook los te verkrijgen. Je kunt ook zonder Horizon tv Royaal afnemen. Dat je onder aan de streep duurder uit bent. Tja je hebt een aanbieding met standaard vooraf gemaakte product keuzes en je eigen keuze.
2. Heb je ze al gebeld of het mogelijk is alleen internet af te nemen. Vaak kan een klantenservice net iets flexibeler zijn dan een website.
3. Je kunt ook klagen, omdat je graag wilt klagen om het klagen.
4. Er staat 30+ en niet 30. Hier zit een verschil in. Daarbij zit bij het Kabel TV zowel analoog als digitaal ongecodeerd inbegrepen. Als je 45 zenders neerzet klagen de analoge kijkers dat ze een beperkt aanbod hebben. Daarom 30+.
5. HD via een internet stream? Ze noemen het de HD zenders om het duidelijk te houden voor de kijker. Maar die zul je altijd in SD te zien krijgen.
 
1. https://www.ziggo.nl/alles-in-1/zelf-samenstellen/
https://www.ziggo.nl/televisie/ontvangers/ci-plus/
2. https://www.ziggo.nl/tv-internet/
Voor telefonie heb je toch echt ook internet van Ziggo nodig. Maar je kan ook los televisie nemen.
https://www.ziggo.nl/televisie/vergelijken/
3. Serieus? Is dat echt een klacht?
4. https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/
Ongecodeerd pakket bestaat uit 30 zenders en daarnaast nog regionale zenders.
5. Ik vermoed dat beeldkwaliteit in de app sterk afhankelijk is van het scherm van je tablet/ smartphone + snelheid van je internet verbinding.

Er zijn ook nog de pakketten Internet Complete en Internet Max met Kabel-TV:


https://www.ziggo.nl/internet/internet-complete


https://www.ziggo.nl/internet/internet-max


Maar het lijkt erop dat je ze niet kunt bestellen.

En hoe kom je daar want ik kan die pakketten op de site niet vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan