R
RoW_0
Goedemorgen,
Wij hebben sinds kort UPC zakelijk aangevraagd (duurt ook zo lang..) Maar gelukkig hebben wij de totaalpakket al binnen.
Maar ik heb een vraag mbt de bekabeling. Ik neem natuurlijk aan dat de coax kabel in de meterkast komt (want die is er nog niet daar wacht ik al zo lang voor). En daar sluit ik dan mijn modem aan.. logisch.
Maar dan moet het wel naar de andere kant van de kamer.. ik heb dus in feite RJ45 CAT5 kabels laten aanleggen naar de andere zijdes. Kan ik dat gewoon aansluiten?
Wat ik moet aansluiten is:
1 faxapparaat (telefoonaansluiting)
1 telefoon (" ")
1 computer (Die kan wel draadloos, van upc zelf)
Dit komt allemaal in 1 hoekje.
Ik heb eigenlijk dus maar 1 UTP CAT5 kabel tot mijn beschikking. 2 kan ook wel. maar dan ziet het een minder mooi uit.
Mijn vraag is dan meer, hoe kan ik dit 'oplossen'. Misschien een tweede router ofzo?
Met KPN weet ik nog dat ik de PSTN poort lekker lang kon patchen en daar mijn modem kon neerpleuren. Nu kan dat natuurlijk niet omdat UPC werkt met een coax.
Wij hebben sinds kort UPC zakelijk aangevraagd (duurt ook zo lang..) Maar gelukkig hebben wij de totaalpakket al binnen.
Maar ik heb een vraag mbt de bekabeling. Ik neem natuurlijk aan dat de coax kabel in de meterkast komt (want die is er nog niet daar wacht ik al zo lang voor). En daar sluit ik dan mijn modem aan.. logisch.
Maar dan moet het wel naar de andere kant van de kamer.. ik heb dus in feite RJ45 CAT5 kabels laten aanleggen naar de andere zijdes. Kan ik dat gewoon aansluiten?
Wat ik moet aansluiten is:
1 faxapparaat (telefoonaansluiting)
1 telefoon (" ")
1 computer (Die kan wel draadloos, van upc zelf)
Dit komt allemaal in 1 hoekje.
Ik heb eigenlijk dus maar 1 UTP CAT5 kabel tot mijn beschikking. 2 kan ook wel. maar dan ziet het een minder mooi uit.
Mijn vraag is dan meer, hoe kan ik dit 'oplossen'. Misschien een tweede router ofzo?
Met KPN weet ik nog dat ik de PSTN poort lekker lang kon patchen en daar mijn modem kon neerpleuren. Nu kan dat natuurlijk niet omdat UPC werkt met een coax.