• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

vraaje snelheid downloaden

  • Onderwerp starter Onderwerp starter hutje
  • Startdatum Startdatum
H

hutje

Mijn abo is 16 mb downloaden.
via speedtest krijg ik ronde 14 a 15 mb, is netjes.

maar ga ik via xsnews wat downloaden via FTD dan doe ik dat maar via 1 a 2 mb.
Dit is nl overdag vaak het geval, 's nachts gaat het wel goed.
Weet iemand hier een oplossing voor.

:-\ :embarassed:
rené
 
Er is hier ook een zoek functie. Je zou eens kunnen zoeken op SSL.. ;)
 
ik heb het door gelezen, en SSL aangevinkt.
Hier in ieder geval bedankt voor, maar dan moet je wel weten dat je op SSL moet zoekeb.
Zo niet dan is het een speld in een hooiberg.

gr.
rené
 
Terug
Bovenaan