H
hutje
Mijn abo is 16 mb downloaden.
via speedtest krijg ik ronde 14 a 15 mb, is netjes.
maar ga ik via xsnews wat downloaden via FTD dan doe ik dat maar via 1 a 2 mb.
Dit is nl overdag vaak het geval, 's nachts gaat het wel goed.
Weet iemand hier een oplossing voor.

rené
via speedtest krijg ik ronde 14 a 15 mb, is netjes.
maar ga ik via xsnews wat downloaden via FTD dan doe ik dat maar via 1 a 2 mb.
Dit is nl overdag vaak het geval, 's nachts gaat het wel goed.
Weet iemand hier een oplossing voor.

rené
