• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

vraagjes over de energie stand

  • Onderwerp starter Onderwerp starter frankie66
  • Startdatum Startdatum
F

frankie66

Als de box inde energie stand gaat, kun je dan nog wel gewoon analoog kijken ?
Bijvoorbeeld op een 2e tv in de slaapkamer.

Dat is mij nog een beetje onduidelijk.
 
Als je box in de Eco stand staat moet de analoge tv gewoon werken hoor!
Dat is geen enkel probleem, analoog heeft niks met de Digitale tv te maken.
 
Da's mooi.

Ik had de indruk dat de box in de Eco stand dusdanig uit zou gaan dat er ook geen analoge tv meer gekeken
kon worden.
 
Terug
Bovenaan