Hallo ben nieuw op deze site mijn naam is hindrik kom uit de plaats waar BEREND BOTJE naar toe vaarde.
Heb vandaag mijn humax irhd-5000c ontvangen en aangesloten maat als ik deze uit doe en weer aan gaat het ledje op groen en daarna komt er dl en gaat hij zoeken na ongeveer 30sec geeft hij dan appl aan en dan pas volgt er beeld dit lijkt mij niet goed of is dit normaal
?
Mijn oude tuner geeft namelijk gelijk beeld.:?:
Heb vandaag mijn humax irhd-5000c ontvangen en aangesloten maat als ik deze uit doe en weer aan gaat het ledje op groen en daarna komt er dl en gaat hij zoeken na ongeveer 30sec geeft hij dan appl aan en dan pas volgt er beeld dit lijkt mij niet goed of is dit normaal
?Mijn oude tuner geeft namelijk gelijk beeld.:?: