• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

vraagje upc test server

loodgieter

Forum Gebruiker
Berichten
92
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
ik heb sinds kort extreme maar nu wil ik dat meten op de upc server en als ik dat doe krijg ik steeds dit


Fout 4: Fout bij de aanroep van het download script
Er is iets fout gegaan bij de aanroep van het download script.Deze melding wordt veroorzaakt door een controle in onze software die kijkt of u wel vanaf de goede site en pagina komt, en of de ingevulde informatie wel goed bij ons is aangekomen. Hier is iets fout gegaan. Het is gebleken dat deze melding voor kan komen bij sommige versies van de Opera browser (wellicht dat de nieuwste versie dit probleem niet meer heeft) en ook indien u uw norton internet security software te agressief ingesteld heeft staan.
In het geval van het gebruik van de norton firewall (oa versie 2002) dan kunt u het volgende proberen: zet het security niveau terug naar level "medium", en wis het logbestand (waar potentieel een regel tegen de test servers in staat). Sluit uw browser en probeer het opnieuw.
Mocht bovenstaande niet op u van toepassing zijn dan kunt u het nogmaals proberen. Probeer eens te klikken op de "download test" link bovenaan de pagina, mocht dat niet helpen dan kunt u ons dit via "reactie" laten weten, en dan kunnen we het probleem oplossen.
https://www.test.net.upc.nl/download2.shtml




iemand een idee hoe dat kan
groeten loodgieter
 
gewoon explorer en nee heb geen norton heb zelf mijn mcafee firewall uit gezet maar helpt niet
en het vage is ik kan wel de upload test doen
 
niemand die een idee heeft hoe dat kan
 
Werk je via een proxyserver? Via een anonymous proxy werkt het namelijk niet.
Staan in IE geen aparte instellingen? Dus alles standaard?
Welke url gebruik je om de downloadtest te doen? https://www.test.net.upc.nl/download.shtml
 
heb sinds vandaag dezelfde klacht met de testserver. Volgens mij ligt het aan upc,want voorheen had ik nergens last van. Mijn instellingen/progs zijn niet veranderd in de tussentijd.vandaag heb ik wel netwerk/serverstoringen gehad....oorzaak van dit probleem???
 
Ik heb deze melding ook een paar keer >:( gehad. Na het opschonen van mijn cookies, lokal settings (temp enzo) en het verwijderen van de al gedownloade testfiles, lukte het wel weer. Dit kan een mogelijke oplossing zijn.....

succes. ;)
 
Internet Explorer geeft inderdaad problemen, Firefox bij mij echter niet.
 
nou krijg dat scherm dus vaker dan dat mij lief is ??? heb nu 20 keer geprobeerd en slechts 1 keer lukte het :-\ maar eens ff een mail er aan gewaagd kijken of ze daar op reageren
 
Johnny54 zei:
Werk je via een proxyserver? Via een anonymous proxy werkt het namelijk niet.
Staan in IE geen aparte instellingen? Dus alles standaard?
Welke url gebruik je om de downloadtest te doen? https://www.test.net.upc.nl/download.shtml


ja ik doe het gewoon via die link en nee ik heb geen proxy draaien
 
Terug
Bovenaan