loodgieter
Forum Gebruiker
- Berichten
- 92
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
ik heb sinds kort extreme maar nu wil ik dat meten op de upc server en als ik dat doe krijg ik steeds dit
Fout 4: Fout bij de aanroep van het download script
Er is iets fout gegaan bij de aanroep van het download script.Deze melding wordt veroorzaakt door een controle in onze software die kijkt of u wel vanaf de goede site en pagina komt, en of de ingevulde informatie wel goed bij ons is aangekomen. Hier is iets fout gegaan. Het is gebleken dat deze melding voor kan komen bij sommige versies van de Opera browser (wellicht dat de nieuwste versie dit probleem niet meer heeft) en ook indien u uw norton internet security software te agressief ingesteld heeft staan.
In het geval van het gebruik van de norton firewall (oa versie 2002) dan kunt u het volgende proberen: zet het security niveau terug naar level "medium", en wis het logbestand (waar potentieel een regel tegen de test servers in staat). Sluit uw browser en probeer het opnieuw.
Mocht bovenstaande niet op u van toepassing zijn dan kunt u het nogmaals proberen. Probeer eens te klikken op de "download test" link bovenaan de pagina, mocht dat niet helpen dan kunt u ons dit via "reactie" laten weten, en dan kunnen we het probleem oplossen.
https://www.test.net.upc.nl/download2.shtml
iemand een idee hoe dat kan
groeten loodgieter
Fout 4: Fout bij de aanroep van het download script
Er is iets fout gegaan bij de aanroep van het download script.Deze melding wordt veroorzaakt door een controle in onze software die kijkt of u wel vanaf de goede site en pagina komt, en of de ingevulde informatie wel goed bij ons is aangekomen. Hier is iets fout gegaan. Het is gebleken dat deze melding voor kan komen bij sommige versies van de Opera browser (wellicht dat de nieuwste versie dit probleem niet meer heeft) en ook indien u uw norton internet security software te agressief ingesteld heeft staan.
In het geval van het gebruik van de norton firewall (oa versie 2002) dan kunt u het volgende proberen: zet het security niveau terug naar level "medium", en wis het logbestand (waar potentieel een regel tegen de test servers in staat). Sluit uw browser en probeer het opnieuw.
Mocht bovenstaande niet op u van toepassing zijn dan kunt u het nogmaals proberen. Probeer eens te klikken op de "download test" link bovenaan de pagina, mocht dat niet helpen dan kunt u ons dit via "reactie" laten weten, en dan kunnen we het probleem oplossen.
https://www.test.net.upc.nl/download2.shtml
iemand een idee hoe dat kan
groeten loodgieter

gehad. Na het opschonen van mijn cookies, lokal settings (temp enzo) en het verwijderen van de al gedownloade testfiles, lukte het wel weer. Dit kan een mogelijke oplossing zijn.....
maar eens ff een mail er aan gewaagd kijken of ze daar op reageren