G
Gnuus
Wanneer er een monteur wordt gestuurd vanwege een defecte mediabox, is het dan de bedoeling dat de klant de voorrijdkosten betaalt als blijkt dat de box het op wonderlijke wijze opeens weer is gaan doen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gnuus zei:Wanneer er een monteur wordt gestuurd vanwege een defecte mediabox, is het dan de bedoeling dat de klant de voorrijdkosten betaalt als blijkt dat de box het op wonderlijke wijze opeens weer is gaan doen?
De box is en blijft eigendom van UPC, dus zij dragen daar de verantwoording voor.Gnuus zei:Wanneer er een monteur wordt gestuurd vanwege een defecte mediabox, is het dan de bedoeling dat de klant de voorrijdkosten betaalt als blijkt dat de box het op wonderlijke wijze opeens weer is gaan doen?


jazzpr zei:Ik heb, ivm storingen, inmiddels m'n 9e mediabox hier staan en in 7 swap-gevallen is een monteur langs geweest.
Geen van alle 14(!!!) monteurbezoekjes heeft UPC het lef gehad mij voorrijkosten te factureren. En ja, het kwam weleens voor dat een box vrolijk ging presteren terwijl de beste man alleen z'n koffie had neergezet![]()


Rikketik zei:Bij de klantenservice geven ze toch ook aan dat als het aan je eigen bekabeling ligt je voorrijkosten voor je rekening krijgt. Tevens bepaalt de monteur ter plekke vlgs mij of je voorrijkosten moet betalen of niet en staat dit ook op de werkbon aangeven wat je moet ondertekenen.
Ik zou zeggen een xtra bakje koffie voor de monteur![]()
Kan misschien bijdehand overkomen maar volgens mij ligt het dan echt niet aan al die mediaboxen maar eerder aan je bekabeling, WCD of signaalsterkte.jazzpr zei:Ik heb, ivm storingen, inmiddels m'n 9e mediabox hier staan en in 7 swap-gevallen is een monteur langs geweest.
Geen van alle 14(!!!) monteurbezoekjes heeft UPC het lef gehad mij voorrijkosten te factureren. En ja, het kwam weleens voor dat een box vrolijk ging presteren terwijl de beste man alleen z'n koffie had neergezet![]()
helaas... alle mediaboxen waren rijp voor de schroot...knuffa zei:Kan misschien bijdehand overkomen maar volgens mij ligt het dan echt niet aan al die mediaboxen maar eerder aan je bekabeling, WCD of signaalsterkte.
jazzpr zei:helaas... alle mediaboxen waren rijp voor de schroot...


