• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Vraagje over digitale radio

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Paul4321
  • Startdatum Startdatum
P

Paul4321

Een vraagje van iemand die overweegt nu toch maar op Horizon over te stappen.

Ik begrijp dat de Horizon automatisch wordt uitgeschakeld als de tv uit gaat. Zodat je dan niet meer via een versterker naar digitale radio kunt luisteren. Een groot nadeel, wat mij betreft, want de BBC klinkt nu via mijn Mediabox beter dan via mijn internetradio. Nu las ik in een oude topic:

bafplus zei:
De geruchten gaan dat de volgende update van Horizon ook hier iets mee gaat doen...

Mijn vraag is dus: is hier al iets aan gedaan?

Paul
 
Hier is het in ieder geval niet opgelost. Bij een aantal blijft het geluid wel actief van de HB als de TV uitgedaan wordt, bij de meesten valt het geluid nog steeds weg als de TV uitgedaan wordt.

PS. Het maakt niet uit of je nu geluid via optisch, digitale coax of over HDMI laat gaan. Bij de één werkt het wel en bij de ander niet.

Radio luisteren we gewoon via de mediaplayer. Heel veel zenders.
 
Terug
Bovenaan