• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

vraagje over de thomson mediabox

  • Onderwerp starter Onderwerp starter hondenfreakje
  • Startdatum Startdatum
H

hondenfreakje

ik heb een vraagje
ik heb een thomson mediabox maar daarachter zit een ehternet poort waar is die voor
 
Op dit moment werkt die poort niet maar in de toekomst wordt ie voor triple play diensten gebruikt.
 
hondenfreakje zei:
ik heb een vraagje
ik heb een thomson mediabox maar daarachter zit een ehternet poort waar is die voor

Zit op de Mot DVI3000 ook. Is waarschijnlijk voor emailen en andere interactive multimedia shit via de TV. kan je je lol op...
 
Chello Anarchist zei:
Zit op de Mot DVI3000 ook. Is waarschijnlijk voor emailen en andere interactive multimedia shit via de TV. kan je je lol op...

UPC wil in de toekomst dat je internet, telefonie & digitale tv aansluitingen allemaal via je mediabox werkt. Interactieve diensten kan je al via je TV gebruik van maken. Triple play betekent iets anders dus. Het sturen van E-mails en interactieve diensten via je TV is al een gepasseerd station.
 
Die aansluiting is voor je huis netwerk (pc)

De bedoeling is dat je uiteindelijk 1 apparaat hebt waar je alles op doet
- Digitale TV
- Je internet aansluiting (UTP)
- VOIP (helaas mist deze box telefoon aansluiting)

Maar de UTP is er dus voor om je DTV aan te sluiten op je netwerk, echter de functie wordt op dit moment niet ondersteund!
 
Terug
Bovenaan