sylvester(rr)
Quality Member
- Berichten
- 9.691
Mijn e-mail aan de helpdesk van chello/upc:
Antwoord op mijn e-mail
Ik heb het antwoord op mijn e-mail in 10 uur ontvangen.
Code:
Geachte heer/mevrouw,
Er gaan geruchten over dat er een datalimiet van 5GB (of meer) per maand is.
Kunt u dat bevestigen?
Met vriendelijke groet,
xxxxxxx
Antwoord op mijn e-mail
Code:
Geachte heer xxxxxxx,
Via het feedbackformulier hebben wij uw vraag ontvangen. Graag gaan wij
hierop in.
Er is momenteel geen datalimiet ingesteld op het chellonetwerk. Wel worden
verschillende klanten aangesproken op hun datagebruik, dat zo hoog is dat
anderen in de omgeving van deze persoon daar last van ondervinden. De
hoeveelheid dataverkeer die deze personen genereren ligt ver boven de 5GB.
Waarschijnlijk is hierdoor een dergelijk gerucht ontstaan. Indien u de
chello internetverbinding op een normale manier gebruikt, hoeft u zich geen
zorgen te maken over uw dataverkeer.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u telefonisch contact opnemen met onze
afdeling chello support via het servicenummer 0900-1580. Wij zijn
te bereiken op werkdagen van 8.00 tot 22.00 uur en op zaterdag en zon- en
feestdagen van 10.00 tot 22.00 uur. Belt u gerust, onze medewerkers
staan u graag te woord.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u
nog veel plezier in het gebruik van uw chello internetverbinding.
Met vriendelijk groet,
chello support
UPC Nederland