Goedeavond,
Ik heb misschien een vreemde vraag, maar zowel de website als handleiding vermelden niet het antwoord. Om maar te zwijgen over het telefoonnummer van Ziggo (daarvan ga je spontaan aan de drank; je krijgt gewoon niemand aan de lijn).
Mijn vraag is hetzelfde. Als je inwonend bent (en verdient) en je ouders betalen het basisbedrag van de analoge tv, is het dan mogelijk dat ik mijn eigen gegevens invul zodat de digitale tv van mijn rekening wordt afgehaald? Kortom: moet de persoon van de digitale aansluiting dezelfde zijn als van de analoge tv-aansluiting?
Dit in verband wat er op de inschrijfkaart moet worden ingevuld.
Alvast bedankt.
Ik heb misschien een vreemde vraag, maar zowel de website als handleiding vermelden niet het antwoord. Om maar te zwijgen over het telefoonnummer van Ziggo (daarvan ga je spontaan aan de drank; je krijgt gewoon niemand aan de lijn).
Mijn vraag is hetzelfde. Als je inwonend bent (en verdient) en je ouders betalen het basisbedrag van de analoge tv, is het dan mogelijk dat ik mijn eigen gegevens invul zodat de digitale tv van mijn rekening wordt afgehaald? Kortom: moet de persoon van de digitale aansluiting dezelfde zijn als van de analoge tv-aansluiting?
Dit in verband wat er op de inschrijfkaart moet worden ingevuld.
Alvast bedankt.

) naast de basiskanalen.