• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

vraagje over 2e aansluiting

  • Onderwerp starter Onderwerp starter remmie
  • Startdatum Startdatum
R

remmie

Hallo.

Is het mogenlijk dat ik een 2e toestel aansluit dat die via upc een eigen telefoon nummer krijgt of is het enkelt dat het echt 1 nummer blijft ?

alvast bedankt mensen.
 
Als je bedoelt of je een tweede telefoonlijn met apart nummer kan krijgen ...ja dat kan :)
 
Muxum-UPC zei:
Als je bedoelt of je een tweede telefoonlijn met apart nummer kan krijgen ...ja dat kan :)
Oke dat is erg mooi,
maar kan ik dan ook een huidige kpn nummer overzetten naar die 2e nieuwe lijn ?

ik ben mischien lastig maar de helpdesk is gesloten nu en ik kan niet voor 18.00u bellen morgen ivm me werk :D

Alvast super bedankt voor je antwoord.
 
Bij digitale telefonie (Voip) kun je een tweede telefoonlijn aansluiten al dan niet met een kpn-nummer wat je meeneemt.
 
Ik snap niet waarom je niet een 2de nummer kunt krijgen zonder een 2de lijn.
Dus 1 lijn met 2 telefoonnummers (ISDN1 princiepe dus), dit zou dan ook een stuk goedkoper zijn als 2 lijnen, want hoevaak gebruikt een particulier nu echt 2 lijnen?

Het zou ideaal zijn voor bv fax gebruik, zo heb je toch een apart faxnummer en een apart telefoon nummer. Een gesprekstoon als de lijn bezet is vind ik geen bezwaar, het is immers particulier gebruik.
 
Terug
Bovenaan