• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Vraag over vod

  • Onderwerp starter Onderwerp starter maxbroere
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

maxbroere

Hoi!

Ik had een vraagje of iemand een filmpje kon laten zien zoals deze:
https://nl.youtube.com/watch?v=4G5uayMU-JE

Maar dan over Ziggo hd of vod tv.
Heeft iemand een linkje of zin om het een keertje op te nemen?
Ik wil graag weten hoe de GUI eruit ziet!
Zit na te denken om over te stappen.

Alvast Bedankt:thankyou:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan