M
maxbroere
Hoi!
Ik had een vraagje of iemand een filmpje kon laten zien zoals deze:
https://nl.youtube.com/watch?v=4G5uayMU-JE
Maar dan over Ziggo hd of vod tv.
Heeft iemand een linkje of zin om het een keertje op te nemen?
Ik wil graag weten hoe de GUI eruit ziet!
Zit na te denken om over te stappen.
Alvast Bedankt:thankyou:
Ik had een vraagje of iemand een filmpje kon laten zien zoals deze:
https://nl.youtube.com/watch?v=4G5uayMU-JE
Maar dan over Ziggo hd of vod tv.
Heeft iemand een linkje of zin om het een keertje op te nemen?
Ik wil graag weten hoe de GUI eruit ziet!
Zit na te denken om over te stappen.
Alvast Bedankt:thankyou: